همه ارکان مسجد برای پیشبرد اهداف خود از فضای مجازی  استفاده بهینه کنند

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: همه ارکان مساجد از امام جماعت مسجد گرفته تا هیات امناء و کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج می بایست برای پیشبرد اهداف خود از ظرفیت فضای مجازی استفاده بهینه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» امروز( پنجشنبه 5 تیر) در اولین جلسه هماهنگی ارکان مساجد شهرستان زرندیه در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت روز بزرگداشت امامزادگان گفت: بیشتر امامزادگان پس از حضور امام رضا(ع) به ایران سفر کرده و به تبلیغ مذهب تشیبع پرداختند و بسیاری ازاین بزرگواران درهمین راه به شهادت هم رسیدند.

 

امام جمعه شهرستان زرندیه در ادامه بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری نمازهای جماعت و جمعه تاکید و اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده، اهمیت استفاده از فضای مجازی برای فعالیت های فرهنگی به چشم می آید و همه ارکان مساجد از امام جماعت مسجد گرفته تا هیات امناء و کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج می بایست برای پیشبرد اهداف خود از این ظرفیت استفاده بهینه کنند.

 

احمد جوانمرد هم در این جلسه گفت: استفاده از پتانسیل جوانان در مساجد می تواند باعث رونق هرچه بیشتر مساجد شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه جوانمرد از نقش بسیار مهم وارزشمند امامان جماعات مساجد یاد کرد و ادامه داد: حضور یک جوان در هیات امناء مسجد موجب پویایی آن مسجد است.

 

وی افزود: مساجدی که با مدیریت امام جماعت مسجد اداره می شوند بسیار موفق تر عملکرده اند و همه شاهد توفیقات همه جانبه این مساجد در پیشبرد اهداف فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی بوده و هستیم.

کد خبر 942492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha