برگزاری کلاس «حال خوب کنکوری ها» در جهرم

صدرائیان گفت: همزمان با برگزاری آزمون ورود به دانشگاه ها، کلاس «حال خوب کنکوری ها» به منظور حضور هرچه بهتر داوطلبان در جهرم برگزار می شود.

«مهران صدرائیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری کلاس «حال خوب کنکوری ها» گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام کنکور سراسری و آمادگی هر چه بهتر داوطلبان ورود به دانشگاه ها برای شرکت در این آزمون سرنوشت ساز لزوم آشنایی با برخی توصیه های مورد نیاز توسط آنها ضروری است.

 

مسئول خانه مهر جوان «گهرم» با اشاره به اینکه این کلاس به منظور حضور هر چه بهتر داوطلبان در آزمون سراسری انجام می شود، افزود: استرس، مدیریت زمان و مهارت هایی در زمینه حضور در آزمون و تست زنی از جمله نیازهای داوطلبان کنکور سراسری است.

 

وی ادامه داد: همچنین آنچه یک داوطلب کنکور باید برای مطالعه دروس و به منظور آماده سازی خود برای حضور در این آزمون بداند، در کلاس «حال خوب کنکوری ها» توسط اساتید مجرب تدریس می شود.

 

صدرائیان برگزاری این کلاس را ویژه داوطلبان کنکور در سال جاری و پشت کنکوری های سال آینده عنوان کرد و گفت: در این کلاس بیش از 15 سرفصل مورد نیاز یک داوطلب ورود به دانشگاه تدریس می شود.

 

وی با اشاره به سرفصل های کلاس «حال خوب کنکوری ها» گفت: «رفع استرس و اضطراب»، «مدیریت فرصت باقی مانده»، «چگونه حافظه را تقویت کنیم»، «مهارت های جلسه آزمون»، «مدیریت زمان آزمون» و «مهارت تست زنی» از جمله این سرفصل ها است.

 

مسئول خانه مهر جوان «گهرم» ادامه داد: همچنین در این کلاس عناوین دیگری همچون «چگونه مرور کنیم»، «چگونه تغییر کنیم»، «مدیریت حواس»، «نحوه مطالعه صحیح و سریع»، «تفریحات یک کنکوری»، «چگونه از درس خواندن خسته نشویم» و... به شرکت کنندگان و داوطلبان کنکور سراسری آموزش داده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در این کلاس برای شرکت کنندگان رایگان است، گفت: علاقمندان می توانند برای نام نویسی و شرکت در این کلاس آموزشی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به نشانی خانه مهر جوان «گهرم» واقع در خیابان 22 بهمن، خیابان فرصت جنوبی روبه روی بانک ایران زمین مراجعه کنند.

 

صدرائیان با اشاره به اینکه شرکت در این کلاس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت در این کلاس محدود بوده و رعایت توصیه های بهداشتی برای شرکت در این دوره آموزشی الزامی است.

 

 

کد خبر 943170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha