طراحی نرم افزار موبایلی در کانون محمد رسول الله رودبار

جعفری از طراحی و تولید ۲ نرم‌افزار موبایلی به همت اعضای کانون محمد رسول الله رودبار خبرداد.

«سجاد جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدامات این کانون در حوزه طراحی و ساخت نرم‌افزارهای موبایلی اظهارداشت: تاکنون به همت اعضای جوان کانون، ۲ نرم افزار موبایلی در کانون محمد رسول الله(ص) رودبار طراحی شده است.

 

مسئول کانون محمد رسول الله(ص) رودبار ادامه داد: نخستین نرم افزار با عنوان «تمدن نوین؛ گام دوم انقلاب» در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات امام خامنه‌ایی به جوانان است که مشتمل بر مصاحبه با کارشناسان، عکس نوشته از فرمایشات رهبری، کلیپ و افزون بر ۳۵ مصاحبه با کارشناسان مختلف در مورد موضوعات روز است.

 

وی با اشاره به تولید نرم‌افزار«شهید نهضت» به همت کانونی‌های محمد رسول الله(ص) اظهارداشت: این نرم‌افزار در خصوص شهید یونس رودباری اولین شهید انقلاب است که در برگیرنده بخش‌های مختلف چون زندگی‌نامه، کلام دیگران، مبارزین قبل از انقلاب، شهدای شاخص شهرستان و گالری عکس و فیلم از شهید رودباری است.

 

جعفری با بیان اینکه سیدیونس حسینی رودباری، اولین شهید نهضت امام خمینی (ره) است اعلام کرد: این نرم‌افزار با هدف بازخوانی دوباره مجاهدت‌های این شهید که با خون خویش، درخت تنومند انقلاب را بارور کرد، تولید شده است.

 

 

کد خبر 943468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha