لزوم فعال شدن کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل شهرستان درمیان

بخشی با بیان اینکه فعال شدن کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل شهرستان درمیان مهم ترین اولویت ما است، گفت: با فعال شدن این کارخانه ها می توانیم به تحقق شعار سال «جهش تولید» کمک کنیم و شاهد رشد و توسعه بخش اقتصادی درمیان و استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسینعلی بخشی» صبح امروز (۱۱ تیر) در شورای اداری درمیان اظهار داشت: تمام تلاش مان این است که پروژه های نیمه تمام این شهرستان را به اتمام برسانیم.

 

سرپرست فرمانداری درمیان در ادامه بیان کرد: پیگیری کردن اعتبارات ملی و شهرستانی یکی از درخواست های ما است تا اعتبارات بهتر و بیشتری به سمت شهرستان درمیان جذب شود و شاهد به اتمام رسیدن پروژه های نیمه تمام در این شهرستان باشیم.

 

وی با بیان اینکه فعال شدن کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل درمیان مهم ترین درخواست ما است، افزود: در این راستا می توانیم به تحقق شعار سال «جهش تولید» کمک کنیم و شاهد رشد و توسعه بخش اقتصادی درمیان و استان باشیم؛ نهضت گلخانه ای نیز یکی از بخش هایی است که به جهش تولید بسیار کمک می کند و امیدواریم به این موضوع بسیار توجه شود.

 

بخشی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین پروژه های استان در سال گذشته ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین در استان بوده است، ادامه داد: از این تعداد 700واحد مسکونی در درمیان ساخته می شود؛ در حال حاضر در تامین زیرساخت های آنان مشکل وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه های اجرایی مربوطه زیرساخت های مورد نیاز این واحدها را تامین کنیم.

 

سرپرست فرمانداری درمیان در پایان به بحث رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ویروس کرونا شرایط حادی را در کشور به وجود آورده است و شهرستان درمیان به لحاظ آماری جایگاه سوم در استان را دارد با اینکه وضعیت درمیان خوب است اما هنوز هم به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه داریم.

 

 

کد خبر 944844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha