انجام بیش از ۷ هزار پرواز  از فرودگاه آبادان

سهرابی از انجام بیش از هفت‌هزار پرواز و جابجایی بیش از ۸۵۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه آبادان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: شرایط فیزیکی، ساختار ظاهری و امکانات فرودگاه آبادان باید در راستای سیاست جذب گردشگر باشد.

«پروانه سهرابی» عصر امروز (چهارشنبه ۱۱ تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به تردد مسافران از طریق فرودگاه بین‌المللی مرحوم آیت‌الله جمی آبادان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از هفت‌هزار پرواز از طریق این فرودگاه در مسیرهای مختلف پروازی انجام شده و بیش از ۸۵۰ هزار مسافر جابه‌جا شده‌اند.

 

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان بر لزوم توجه مسئولان به این فرودگاه تاکید کرد و افزود: با قابلیت و ظرفیت فرودگاه آبادان لازم است تا مسئولان شهری، استانی و کشوری توجه جدی و بیشتری را به فرودگاه آبادان داشته باشند.

 

وی به جذب گردشگر نیز اشاره کرد و اذعان داشت: شرایط فیزیکی، ساختار ظاهری و امکانات فرودگاه آبادان باید در راستای سیاست جذب گردشگر باشد که با همکاری شرکت فرودگاه‌ها در هشت‌ماهه اخیر برنامه‌ریزی و اقدامات موثری انجام شد.

 

سهرابی با بیان اینکه راه‌اندازی ترمینال جدید جهش اساسی میزان ورود گردشگر به فرودگاه آبادان را در پی دارد تصریح کرد: تعداد مسافرانی که در ترمینال نیمه فعال فرودگاه آبادان تردد داشتند بالا بود و به طور حتم راه‌اندازی ترمینال جدید و خروج از شرایط کرونایی کشور، جهش اساسی در میزان ورود گردشگران به فرودگاه آبادان دارد.

 

کد خبر 944970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha