شرط اصلی رقابت در بازار میزان کیفیت بالای کالاهای تولیدی است

زمانی با بیان اینکه شرط اصلی رقابت در بازار میزان کیفیت بالای کالاهای تولیدی است گفت: رقابت میان تولیدات مشابه داخلی و خارجی باعث می‌شود این واحدهای کوچک تولیدی به سرعت رشد کنند و میزان سرمایه‌هایشان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «اسماعیل زمانی» امروز (دوشنبه 16 تیر) در حاشیه افتتاح پنجمین شرکت تولیدی از سری پروژه‌های صنعتی سرمایه‌گذاری «از آزاد سازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان» که با حضور مسئولان محلی در سایت شهرک صنعتی خرمشهر به بهره‌برداری رسید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحدهای کوچک و اشتغال‌زا که تولیدات داخلی را در بازار عرضه می‌کنند برای توسعه منطقه و ایجاد اشتغال بسیار با اهمیت هستند.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه ما به عنوان متولی منطقه آزاد اروند به طور حتم از این واحدها حمایت می‌کنیم افزود: تنها تقاضای ما از این واحدهای کوچک رقابت‌محور بودن است.

 

وی شرط اصلی رقابت در بازار را میزان کیفیت بالای کالاهای تولیدی دانست و اضافه کرد: رقابت میان تولیدات مشابه داخلی و خارجی باعث می‌شود تا این واحدهای کوچک تولیدی به سرعت رشد کنند، میزان سرمایه‌هایشان افزایش و بازار بهتری را به‌دست آورند.

 

زمانی تصریح کرد: ما نیز برای بازاریابی و نیازهای آنها به‌ویژه در تامین مواد اولیه کمک خواهیم کرد و چنانچه در حوزه سرمایه‌گذاری نیاز باشد حتما در این زمینه مشارکت می‌کنیم.

 

«سید علی موسوی» نیز در این آئین عنوان کرد: امروز پنجمین شرکت تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری از مجموع پروژه‌هایی که به مردم منطقه قول داده بودیم را به بهره برداری رساندیم. خوشبختانه این شرکت یکی از پروژه‌های های‌تک و بسیار مهم ما بود.

 

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ابراز کرد: این شرکت به‌طور مستقیم و غیرمستقیم برای 80 نفر اشتغال ایجاد کرده و یکی از ویژگی‌های مهم آن فعالیت در دو بخش میکانیکی و عملیاتی و همچنین بخش خدمات فنی مهندسی است.

 

وی بیان کرد: با توجه به همجواری با کشور عراق این کارخانه می‌تواند ارز آوری بسیار خوبی را برای ما به همراه داشته باشد؛ تیم مهندسی بسیار خوبی در این شرکت مستقر شده و امیدواریم ارزآوری بسیار خوبی به‌ویژه از طریق پروژه‌هایی که در استان بصره عراق خواهد گرفت را برای کشور به ارمغان آورند.

 

موسوی هدف سازمان منطقه آزاد اروند در سال جهش تولید را حمایت از صنایع دانش‌بنیان و پیشگام عنوان کرد و اذعان داشت: در راستای حمایت از این صنایع هدف‌مان ورود واحدهای صنعتی به بازار سرمایه است که خوشبختانه این کار در منطقه آزاد اروند آغاز شده که دو واحد صنعتی یکی در شهرک صنعتی خرمشهر و دیگری در شهرک صنعتی آبادان مقدمات ورودشان به بازار بورس و سرمایه فراهم شده است.

 

وی اضافه کرد: با این اقدام تامین سرمایه برای توسعه آنها انجام می‌شود، شناسنامه‌دار خواهند شد، شاهد افزایش دارای آنها خواهیم بود و مردم می‌توانند از طریق خرید سهام با این واحدهای تولیدی مشارکت داشته باشند.

 

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند به افتتاح دیگر پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه اشاره کرد و یاد آور شد: امیدواریم هفته آینده همان‌گونه که قبلا به مردم این منطقه قول داده بودیم شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ششمین واحد تولیدی در شهرک صنعتی آبادان به‌مناسبت از آزادسازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان در سرزمین فتح باشیم.

 

کد خبر 946589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha