۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی اهدا شد

با حضور مدیر کل کمیته امداد مازندران، امام جمعه نکا، فرماندار نکا و جمعی از مسئولان و خیران، در آستانه هفته حجاب و عفاف و به همت امداد مازندران، ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی اهدا شد.

 حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز پنجشنبه (19 تیر) در حاشیه اهدای 200 سری جهیزیه به نوعروسان مازندرانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: 76 هزار خانوار مازندرانی، شامل 130 هزار نفر تحت پوشش امداد هستند و خدمات مختلف اشتغال، تحصیل، مسکن، جهیزیه، درمان و... به این افراد ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان مازندران افزود: توانمندسازی افراد تحت پوشش این نهاد از برنامه های اصلی و مهم ما در بخش های مختلف است و اهدای جهیزیه بخشی از توانمندسازی ماست.

 

وی با بیان اینکه در آستانه هفته حجاب و عفاف و به همت امداد مازندران، تلاش شد تا جهیزیه نوعروسان با هدف نهادینه کردن زندگی آسان در بین افراد تحت پوشش توزیع شود، اظهار کرد: 200سری جهیزیه با اعتبار 30 میلیارد ريال به نوعروسان مازندرانی به میزبانی شهرستان نکا و امداد این شهرستان اهدا شد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: این 200 سری جهیزیه به همت کمیته امداد مازندران، بسیج سازندگی و خیران به نوعروسان تحت پوشش این نهاد از شرق تا غرب مازندران اهدا شد.

وی تصریح کرد: 200 نوعروس مازندرانی در نوبت دریافت جهیزیه هستند که تلاش داریم با کمک خیران تا عید غدیر خم این جهیزیه ها به آنان اهدا شود.

کد خبر 947661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha