کمک به انسان ها برای زندگی بهتر، یک جهاد بزرگ است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عنوان «به زیستی» را حاکی از مشخص بودن مسیر برای زیست و زندگی بهتر دانست و گفت: این یک جهاد بزرگ و از زوایای مختلف مورد دقت نظر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، دوشنبه(۲۳ تیر) در بازدید از بخش های مختلف اورژانس اجتماعی شهرستان کرمان که به مناسبت هفته بهزیستی انجام شد؛ در سخنانی عنوان «به زیستی» را حاکی از مشخص بودن مسیر برای زیست و زندگی بهتر دانست و گفت: این یک جهاد بزرگ و از زوایای مختلف مورد دقت نظر است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اقدامات مجموعه بهزیستی را از زاویه کمک به یک انسان، کار خیلی بزرگ و از زاویه کمک به یک انسان بحران زده که باید به زندگی طبیعی بازگردد؛ جهادی بزرگ توصیف و اهمیت کمک عالمانه به یک مظلوم که به دلایل مختلف مورد ظلم واقع شده را مورد تأکید قرار داد.

 

 

وی با استناد به روایات که «مردم عیال خدا هستند» خاطرنشان کرد: در هر رده، فکر و جایگاه اجتماعی و هرکس به عیال خداوند کمک کند، اجر آن به عهده خداوند است و کسانی که در این مرکز کار می کنند در حال عبادت هستند زیرا به عیال خداوند کمک می کنند.

 

امام جمعه کرمان  با تصریح به این مطلب که حجم تأثیر کار اورژانس اجتماعی و از سوی دیگر معدل نتیجه عمل این مرکز خیلی بزرگ است؛ گفت: بستر خدمت و عبادت برای شما فراهم شده زیرا افراد تحت فشار و استرس که به آنها ظلم شده به شما مراجعه می کنند و به نظر بنده کار در این میدان عبادت و مثل این است در سنگر عبادت ایستاده اید و باید با طهارت حاضر شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه کار شما تقدس دارد و اگر با نگاه الهی و قصد قربت به آن نگاه کنید کار بزرگی است و پاداش خود را خواهید دید؛ اظهار داشت: کمک به انسان گرفتار، مورد ظلم واقع شده و گرفتار مصیبت، ثواب و اجر بزرگی دارد و با توجه به گزارش ها، بهزیستی در صدر است و هر موردی که ارجاع دادیم نا امید برنگشته و مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 948834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha