ریشه فساد باید قطع شود

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه باید برای مبارزه با فساد باید ابتدا از خودهی ها شروع کنیم . باطل باطل است هر کسی با هر لباسی باشد باید با فعالیت های نادرستش مبارزه کنیم. باید ریشه فساد رو قطع کنیم. گفت: ظرفیت شنیدن نقدها را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(26تیر) در دیدار با «محمدکریمی» دادستان جدید ساری به همراه «محمدصادق اکبری» رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: بنده از زحمات و تلاش های شما و در رأس آیت الله رئیسی تشکر می کنم. آقای کریمی که فرزند شهید می باشد و از میراث داران شهدا هستند و اینکه ایشان این شایستگی را در میان قضات داشتند که به این جایگاه رسیدن جای خوشحالی است.

 

نماینده وی فقیه درمازندران افزود: از اینکه فرزند یک شهید شایستگی ها لازم برای این جایگاه را دارد مایه خوشحالی و مباهات است.

 

وی ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه قضا برای مبارزه با فساد اقتصادی، بیان کرد: روحیه سازش ناپذیری دادستان جدید مرکز مازندران در بر خورد با مفسدین شایسته تقدیر و امیدوارکننده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خطاب به «محمدکریمی» دادستان ساری گفت: طبق فرموده امام حسین(ع) سفارش می کنم که اگر حاضری خون خودت را در راه احقاق حق و از بین بردن ظلم بدهید آن زمان وظیفه سنگین تکیه برکرسی قضاوت را قبول کنید.

 

وی با بیان اینکه سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی راهبردها و خط مشی های کلیدی و اساسی برای اداره کشور تعیین شده که همگان باید پیروی کنند، افزود: همانند جهش تولید که راهبرد برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است و همه مسئولان باید برای تحقق این منویات معظم له به خط شوند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی مبارزه با مفاسد اقتصادی را رهبرد اصلی قوه قضائیه دانست و گفت: ما انتطار داریم تمام تشکیلات قضایی مملکت همه روی همین موضوع و جدی پای کار باشند و به مفسدین اقتصادی فرصت رشد و گسترش ندهند.

 

وی تاکید کرد: باید ریشه فساد رو قطع کنیم. مبارزه با فساد بایستی ریشه ای باشد و به قطع کردن نوک انگشتان اکتفا نشود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه فعالیت در حوزه مبارزه با فساد باید شفاف سازی شود، گفت:امید مردم را باید ارتقا ببخشید. علاوه بر تامین امنیت و حقوق مردم؛ باید امید را در بین مردم افزایش دهیم.

 

وی با تاکید براینکه باید برای مبارزه با فساد باید ابتدا از خودهی ها شروع کنیم و هیچ چیز نباید برای شما مهم باشد. باطل باطل است هر کسی با هر لباسی باشد باید با فعالیت های نادرستش مبارزه کنیم. اظهار کرد: ظرفیت شنیدن نقدها را داشته باشید.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: ما مردم را با شعار عدل علوی به خیابان ها دعوت کردیم و انقلاب صورت گرفت. ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

 

به گزارش شبستان،«محمد کریمی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان انتخاب شد.کریمی که ۲۳ آذر سال گذشته به عنوان دادستان عمومی و انقلاب آمل منصوب شده بود پیش از این معاون دادستان مرکز استان و دادیار شهرستان نکا بود.وی متولد ۱۳۶۳ شهر سرخرود و فرزند شهید سردار کریمی از فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی است که ۱۸ سال سابقه حضور در دستگاه قضایی دارد.

 

کد خبر 949890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha