بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از خبرگزاری شبستان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران دقایقی پیش به همراه روابط عمومی این اداره کل از دفتر خبرگزاری شبستان در ساری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز دو‌شنبه (30 تیر) به همراه «صاحب نجفی» مدیر روابط عمومی این اداره کل با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان نمایندگی استان مازندران ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(علیه‌السلام) اظهار کرد: جوادالائمه(علیه‌السلام) در حدیثی می‌فرمایند:«الْمُؤمِنُ یَحْتاجُ إلی ثَلاثِ خِصال: تَوْفیق مِنَ اللهِ عَزَّ وَ جَلَّ، وَ واعِظ مِنْ نَفْسِهِ، وَ قَبُول مِمَّنْ یَنْصَحُهُ؛ مؤمن درهرحال نیازمند به سه خصلت است: توفیق از طرف خداوند متعال، واعظی از درون خود، قبول و پذیرش نصیحت كسی كه او را نصیحت نماید.» بحارالانوار، ج 72، ص 65، ح 3

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در ادامه ضمن قدردانی از تعامل این رسانه تخصصی با اوقاف استان برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف، گفت: همکاری خبرگزاری این رسانه تخصصی در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه با این اداره کل سازنده و مثبت بوده است.


حجت‌الاسلام حیدری جناسمی افزود: خبرگزاری شبستان یک خبرگزاری دینی مذهبی است که فعالیت مثبت و ارزشمندی در حوزه عملکردی وقف دارد.

 

وی هدف از این بازدید را تجلیل و قدردانی از زحمات فعالان و زحمتکشان این عرصه عنوان کرد و افزود: خبرگزاری‌ها و سایر مطبوعات بازوی توانمندی برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف هستند.

 

حجت‌الاسلام حیدری جناسمی، خواستار تعامل بیش‌ازپیش اصحاب رسانه در جهت تبلیغ و ترویج این سنت حسنه در جامعه شد.

 

وی همچنین در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبستان به ارائه توضیحاتی در خصوص احیاء موقوفات و وصول مطالبات آن، مبارزه با موقوفه خواران، صدور سند برای رقبه های وقفی، ایجاد وقف‌های جدید، اقدامات اوقاف در بحث کرونا و رزمایش مؤمنانه، مهر تحصیلی، نشاط معنوی و... پرداخت که مشروح این گفتگو متعاقباً ارسال می‌شود.

کد خبر 951133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha