کنکور در موعد مقرر برگزار می شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی سخت گیرانه در موعد مقرر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حسینعلی شهریاری» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: کم آبی به دغدغه اصلی مردم زاهدان تبدیل شده است.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه زاهدان بدون زیرساخت های آبی در حال توسعه است، ادامه داد: پروژه انتقال آب از دریای عمان به زاهدان به سرمایه گذاری نیاز دارد.

 

شهریاری یادآور شد: 100 میلیارد تومان برای آسفالت معابر شهری به شهرداری اختصاص پیدا کرده است.

 

وی افزود: باید کارکردهای کسب و کارهای کوچک در شهر زاهدان توسعه یابد زیرا که کسب و کارهای بزرگ به آب نیاز دارد.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در راستای کمک های مومنانه چندین هزار سبد کالا توزیع شده و این کمک ها ادامه دارد.

 

شهریاری خاطرنشان نمود: بیش از 300پروژه شامل خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی توسط مجمع خیرین سلامت در استان در حال اجرایی شدن است.

 

 وی افزود: تا کنون هیچ دارو و واکسن برای درمان بیماری کرونا پیدا نشده و تنها راه در امان ماندن از ویروس کرونا، ماسک زدن است که متاسفانه مردم آن را جدی نمی گیرند.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کنکور با رعایت پروتکل های سخت گیرانه در موعد مقرر برگزار می شود.

 

شهریاری گفت: چهار شرکت دانش بنیان در تلاش هستند تا واکسن کرونا را بسازند.

 

وی در واکنش به درمان بیماری کرونا با زهر زنبور، افزود: سند علمی در مورد استفاده از طب سنتی و زهر زنبور برای درمان بیماران کرونا نداریم.

کد خبر 957835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha