کمک به هم نوع از توزیع سبد کالا تا فراهم کردن اسباب ازدواج جوانان

علیزاده گفت: در پی لبیک به فرمان رهبری(حفظه الله) درخصوص دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی دربازه زمانی دهه ولایت و امامت تا اربعین حسینی با همکاری مردم و خیرین تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی همزمان با روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«حسین علیزاده» امروز(16مرداد) در حاشیه بسته بندی بسته های معیشتی ویژه نیازمندان و فقرا به خبرنگاران گفت: تلاش داریم با همکاری و همدلی مردم، خیرین، دستگاه ها و نهادها در راستای لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی درخصوص اجرای رزمایش دوم مواسات تحت عنوان تعاون، احسان و کمک مؤمنانه ، در روز عید غدیر تعداد 10هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا توزیع شود.

 

فرمانده سپاه قائمشهربا بیان اینکه قائمشهری ها برای دستگیری از محرومین به صورت خودجوش و جهادی در میدان عمل هستند، افزود: کمک های مومنانه در سه مقطع شامل دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر، دهه اول محرم و  دهه آخر صفر بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ترویج ازدواج آسان و فراهم کردن اسباب ازدواج جوانان از جمله فعالیت های فرهنگی سپاه و بسیج است، افزود: روز عید غدیر با یاری مردم نوع دوست قائمشهر تعداد 25زوج جوان راهی خانه بخت می شوند.

کد خبر 957857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha