امروز گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است

آیت الله عابدینی گفت: کسانی که مردم را از فقر نجات می ‌دهند و تولید با کرامت را در جامعه رونق می ‌بخشند، اقامه کنندگان نماز هستند و امروز گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در دیدار با مدیران شرکت شهرک ‌های صنعتی استان بیان کرد: از تلاش ‌های شما عزیزان قدردانی می‌کنم و تبریک می ‌گویم که خدای متعال این فرصت را در اختیار شما قرار داده تا خدمت و فعالیت مفیدی را به مردم ارائه کنید.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: بسیاری وقت‌ها با کسانی مواجه می‌شویم که برای رفع مشکلات شان درخواست 500 هزار تومان تسهیلات دارند و این موضوع نشانه خوبی نیست و لازم است همه پای کار بیاییم تا مشکلات این قشر از جامعه برچیده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: گاهی دیده‌ایم که یک طلبه در روستایی ضمن حل معضلات اجتماعی، رونق اقتصادی هم در آن منطقه ایجاد کرده است و اینها الگوهای بسیار ارزشمندی است که می‌توانیم بر اساس آن تولید را رونق داده و شرایط اقتصادی را بهبود ببخشیم.

 

آیت الله عابدینی عنوان کرد: کسانی که مردم را از فقر نجات می‌ دهند و تولید با کرامت را در جامعه رونق می ‌بخشند، اقامه کنندگان نماز هستند و امروز گشایش در تولید و اقتصاد مصداق اقامه نماز است.

 

وی تصریح کرد: امروز هم اگر می ‌خواهیم اقامه کننده نماز باشیم و فعالیت‌ هایمان مصداق این معنا باشد، ‌باید تلاش کنیم تا در راستای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال گام برداریم و این گونه دست مردم گرفتار را بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: اگر جامعه را از منظر اقتصادی به سمتی ارتقا دادیم که مردم نیاز به دریافت بسته‌ های حمایتی نداشته باشند، به رسالت‌هایمان درست عمل کرده‌ ایم و شما عزیزان در این مسیر رسالت سنگینی بر عهده دارید.

 

کد خبر 959536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha