جامعه اسلامی نیازمند جبهه مقاومت رسانه ای است

حجت الاسلام تسخیری گفت: خبرنگاران باید امروز جبهه مقاومت رسانه‌ای برای حفظ اسلام تشکیل بدهند تا در مقابل رسانه‌های غول‌پیکر دنیا که با پول‌های جامعه عربی برای زدن جامعه اسلامی قد علم کردند، جانانه بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین « غلامحسین تسخیری » امروز(23مرداد) در همایش مثل آوینی ویژه تجلیل از خبرنگاران برتر حوزه سپاه و بسیج با اشاره به روز مقاومت و تبریک به خبرنگاران به‌مناسبت روز خبرنگار، بیان کرد: امروز دنیا محتاج خبرنگاران و رسانه‌ها است و نقش موثر این قشرعظیم و اثرگذار امروز زبان‌زد است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا افزود: دوستان و دشمنان می‌دانند که امروز رسانه قدرت یک ملت است، رسانه قدرت ملی ما است و هر کسی در این شرایط از این مجموعه غفلت کند بازنده میدان است.

 

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: دشمنان امروز به جنگ ملت‌ها آمدند و جنگ با ملت‌ها را با سلاح نظامی پیش نخواهند برد به این نتیجه رسیدند که باید جنگ ادراکی کند و درک مردم را تغییر بدهند که با رسانه محقق می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: دشمنی که به جنگ  برای تغییر ادراک آمده، برای مقابله با آن باید تحول در رسانه به‌وجود بیاوریم اگر رسانه سنتی باشد و مدرن و پیشرفته نباشد در این جنگ بازنده است.

 

وی اذعان کرد: امروز ابراز و به‌کارگیری رسانه مختلف است دشمن به ما می‌گوید که ایرانیان سواد رسانه‌ای ندارند و  می‌توانیم گلوله‌های تبلیغی بر علیه جمهوری اسلامی بریزیم و ادراک مردم را تغییر دهیم تا به هدف و مقصود خودمان برسیم!!

 

حجت الاسلام تسخیری خاطرنشان کرد: اگر در این میدان سواد رسانه‌ای را قوی نکنیم و به رسانه بی‌توجه باشیم این سلاح برنده‌ای که حضرت امام خمینی(ره) در دوران هشت سال جنگ تحمیلی داشت به زمین خواهد ماند.

 

وی گفت: در آن زمان که گلوله‌های اجانب آمریکایی، بعثی، اروپایی، اعراب و دولت‌های فاسد بر سر ما می‌ریخت ما جبهه مقاومت را راه‌اندازی کرده و دشمن را به عقب راندیم.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ابراز کرد: امروز به واسطه ایجاد جبهه مقاومت که مدیون مدافعان حرم و سیدالشهدای مقاومت سردارشهید«قاسم سلیمانی» هستیم، دشمن در بلاد خودش امنیت ندارد.

 

وی ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها، حامیان آنها و گاوهای شیرده‌شان در سرزمین خودشان امنیت ندارند امروز بیش از جبهه مقاومت نظامی نیازمند به یک جبهه مقاومت رسانه‌ای هستیم‌.

 

حجت الاسلام تسخیری تاکید کرد: جبهه‌ای که فعالیت داشته و  امیدآفرینی می‌کند را اگر رسانه تبیین نکند فقط در همان بلاد می‌ماند، خبرنگاران باید امروز جبهه مقاومت رسانه‌ای برای حفظ اسلام تشکیل بدهند تا در مقابل رسانه‌های غول‌پیکر دنیا که با قدرت آنچنانی و پول‌های جامعه اعرابی برای زدن جامعه اسلامی قد علم کردند،  جانانه بایستند.

 

وی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) و  حضرت زین‌العابدین (ع) گفت: این بزرگان نگذاشتند حادثه کربلا فقط در کربلا بماند اگر کار با عزاداری تمام می‌کردند هیچ نامی از مدینه، شام و بلاد اسلامی باقی نمی‌ماند.

 

 

کد خبر 960112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha