افزایش ۲۰ هکتاری مساحت شهرک صنعتی جهرم

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به برنامه های اقتصادی این شهرستان از افزایش ۲۰ هکتاری مساحت شهرک صنعتی جهرم در راستای حمایت از تولید و افزایش اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۲۶ مرداد)، در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم گفت: امسال سال جهش تولید است و آنچه از مسئولین انتظار دارم ارائه عملکرد ۶ ماهه اداره خود بوده که متاسفانه شاهد چابکی در این دوره نیستم.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مسئولین باید برنامه های خود را در ۶ ماهه آینده ارائه و عملی کنند چرا که اگر برنامه نداشته باشیم، دین خود را نسبت به مردم، کشور و و شهر ادا نکردیم، افزود: در ۶ ماهه دوم سال باید بیشتر فعالیت کنیم تا کم و کاستی ها برطرف شود.

 

وی تکریم ارباب رجوع را با اهمیت دانست و بیان کرد: در خصوص تکریم ارباب رجوع همواره نظارت و ارزشیابی انجام می شود که بیشتر ادارات در زمینه تکریم ارباب رجوع به خوبی اقدام کرده اند.

 

شفیعیان در خصوص برنامه های هفته دولت عنوان کرد: تمامی ادارات اسناد بالادستی خود را ارائه دهند.

 

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم در خصوص برگزاری مراسم ماه محرم نیز اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دستورالعمل های ابلاغی از ستاد کرونا شامل رعایت پروتکل های بهداشتی و دیگر توصیه ها بایستی رعایت شود.

 

 شفیعیان از اقدامات زیر بنایی و اقتصادی در شهرستان خبر داد و گفت: در حوزه اقتصادی و زیر بنایی کارهای خوبی از جمله افزایش ۲۰ هکتاری شهرک صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و تجهیز فرودگاه جهرم در حال انجام است.

 

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنکور سراسری خواستار رفع تمامی مشکلات و نواقص جهت برگزاری یک آزمون مطمئن و همراه با آرامش توسط مسئولان شد.

کد خبر 960922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha