دیدار امام جمعه جهرم با تعدادی از آزادگان

امام جمعه جهرم در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور در منزل تعدادی از آزادگان شهرستان جهرم این روز را به آنها تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم،  حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه جهرم، امروز (یکشنبه 26 مرداد)، با حضور در منزل سه تن از آزادگان شهرستان جهرم، سالروز بازگشت آنها به وطن را تبریک گفت.

 

این دیدار در منزل آزادگان سرافراز رحمانیان، خرمدل و کریمی انجام شد و امام جمعه جهرم از نزدیک با آزادگان و خانواده آنان دیدار و آنها را مورد تفقد قرار داد.

 

حجت الاسلام مدبر در این دیدارها، 26 مرداد را روز تاریخی برای ایران اسلامی دانست و صبر، استقامت و مقاومت برابر سختی ها را از ویژگی های آزادگان عنوان کرد.

 

امام جمعه جهرم استقامت و عزت ایران اسلامی را محصول شجاعت و دلاورمردی آزادگان عنوان کرد و اظهار داشت: به فرموده امام راحل «آزادگان در دوران سخت اسارت، سرود آزادی سر دادند»   و مقام معظم رهبری نیز در وصف آزادگان فرمودند «آزادگان ذخایر بزرگ و گنجینه عظیم انقلاب هستند»؛ این ویژگی ها نشان از اهمیت فداکاری و ایثار آزادگان دارد.

 

در این دیدارها که «مهدی شفیعیان»، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه جهرم و «سیدجبار حسینی»، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهرم نیز حضور داشتند از مقام شامخ آزادگان و صبر و استقامت آنها در برابر سختی های دوران اسارت تجلیل شد.

کد خبر 961146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha