کنکور سراسری با رقابت ۱۴۰۴ داوطلب آران و بیدگلی/فراهم‌سازی شرایط بهداشتی برای حضور داوطلبان

نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور در برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ گفت: امسال یک هزار و ۴۰۴ داوطلب از شهرستان آران و بیدگل در کنکور سراسری حضور خواهند داشت.

«حمید عالمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دانشگاه پیام نور شهرستان آران و بیدگل میزبان داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۹ خواهد بود و در این راستا تمامی تمهیدات و شرایط بهداشتی لازم برای برگزاری آزمون فراهم شده است.

 

نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور در برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ افزود: امسال یک هزار و ۴۰۴  داوطلب شرکت در آزمون سراسری در شهرستان آران و بیدگل به رقابت می پردازند که از این تعداد ۸۶۶ نفر زن و ۵۳۸ نفر مرد هستند.

 

عالمی افزود: آزمون علوم تجربی با ۴۵۸ نفر بیشترین و علوم ریاضی با ۱۰۷ نفر کمترین داوطلب را در شهرستان آران و بیدگل دارند.

 

نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور آران و بیدگل با اعلام اینکه با توجه به شرایط امسال تمامی تدابیر لازم برای برگزاری آزمون اندیشیده شد، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم و تدابیر برای رعایت پروتکل های بهداشتی در این زمینه انجام شده و هیچ جای نگرانی وجود ندارد، لذا داوطلبان و خانواده های آن ها آرامش خود را پیش و در حین برگزاری آزمون حفظ کنند.

 

عالمی بیان داشت: در بدو ورود به داوطلبان ماسک و اقلام بهداشتی تحویل خواهد شد و حوزه های آزمون در پایان هر آزمون ضدعفونی می شود.

 

نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور افزود : درب حوزه آزمون از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح جهت جلوگیری از ازدحام داوطلبان باز خواهد بود و داوطلبان می توانند در نخستین فرصت وارد دانشگاه شده و در حوزه خود مستقر شوند.

 

حمید عالمی در ادامه تصریح کرد : داوطلبان با عنایت به انجام عملیات راه سازی و یک طرفه شدن مسیر بلوار دانشگاه از میدان ولیعصر تا دانشگاه و مسدود بودن حدفاصل بلوار دکتر عظیمی تا میدان ولیعصر جهت تسهیل در مسیر رفت وآمد خود حتی المقدور از خیابان ها و کوچه های فرعی منتهی به دانشگاه استفاده کنند تا جهت ورود به محل آزمون تاخیری نداشته باشند.

 

نماینده تام الاختیار دانشگاه پیام نور آران و بیدگل افزود: داوطلبان از آوردن هرگونه وسایل اضافی اعم از موبایل و کیف به محل آزمون خودداری کنند. همچنین  با توجه به اینکه ورود افراد به محوطه دانشگاه ممنوع خواهد بود، از خانواده ها و داوطلبان درخواست می شود در این زمینه مدیریت لازم را داشته باشند.

 

عالمی همچنین از داوطلبان خواست با توجه به پلمب شدن حوزه ها قبل از برگزاری آزمون ، برای بازدید از محل آزمون به دانشگاه مراجعه نکنند.

 

آزمون سراسری سال ۹۹ همزمان با سراسر کشور طی چهار روز  از چهارشنبه ۲۹ مرداد تا شنبه یکم شهریور در دانشگاه پیام نور آران و بیدگل برگزار خواهد شد./

کد خبر 961817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha