یوتیوبر مشهور بریتانیایی مسلمان شد

یک جوان بریتانیایی که از یوتیوبرهای فعال در اینترنت است، در ویدیویی که اخیرا منتشر کرده، خبر از مسلمان شدن خود در یکی از مساجد ترکیه داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المصری الیوم»، «جی پالفری» جوان یوتیوبر بریتانیایی اخیرا اعلام کرده که مسلمان شده است.

 

 

جی پالفری ویدیویی از خود را در یوتیوب به اشتراک گذاشت که در آن نشان می‌دهد وی در یکی از مساجد ترکیه در مقابل امام جماعت شهادتین گفته و مسلمان شده است.

 

وی اعلام کرد: در ابتدا تصمیم نداشتم این ویدیو را به اشتراک بگذارم، اما با خود فکر کردم درباره مسلمان شدن خود بگویم و حقیقت را فاش کنم.

 

وی افزود: چند روز پیش از مسلمان شدن خود از مسجد «سلیمانیه» استانبول بازدید کردم و این بزرگ ترین گام در زندگی من بوده است.

 

این یوتیوبر مشهور بریتانیایی نوشت: در تجربه سفرهای خود به کشورهای مسلمان آگاهی خود را بالا بردم و این مسیر را کشف کردم.

 

گفتنی است، یوتیوبر نوعی از ستارگان اینترنتی است و به کسی گفته می‌شود که محبوبیت خود را با فعالیت و اشتراک ویدیو در یوتیوب به دست آورده‌ است.

 

همچنین شبکه‌ها نیز گاهی از یوتیوبرها و مشاهیر یوتیوب حمایت می‌کنند.

 

ویدیوهای یوتیوب برای نخستین ‌بار در باغ وحش «سن دیگو» توسط جاوید کریم، از بنیانگذاران این شرکت عنوان شد. از صحنه‌هایی فیلمبرداری شد و در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۰۵ به وبگاه یوتیوب ارسال شد. هنوز هم امکان تماشای آن‌ها وجود دارد.

کد خبر 961821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha