راه اندازی «انجمن مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی»

فعالان اماراتی انجمن مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به راه انداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازخلیج آنلاین، در پی امضای توافقنامه عادی سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو، فعالان اماراتی انجمن مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به راه انداختند.

 

فعالان اماراتی در بیانیه ای اعلام کردند: ابوظبی با این توافقنامه، تاریخ شرافتمندانه و باشکوه ملت امارات را در حمایت از ملت فلسطین نادیده گرفته است.

 

در این بیانیه آمده است: دولت امارات در روزهای گذشته با اعلام توافقنامه صلح با اشغالگران صهیونیستی نشان داد که از مسیر ملی و اسلامی خود منحرف شده است.

 

این فعالان تاکید کردند: این توافقنامه بیانگر خیانت به امت اسلامی و انکار تاریخ آن در مخالفت با طرح صهیونیستی در منطقه خاورمیانه است.

 

فعالان اماراتی معتقدند که این توافقنامه به صهیونیست ها برای اشغالگری در سرزمین فلسطین مشروعیت می بخشد.

 

در این بیانیه آمده است: ما اعتقاد داریم که وظیفه ما حفظ ارزش ها و اصول است. ما در راه پدرانمان گام برمی داریم و در مسیر آنها حرکت می کنیم. این ارزش ها امانتی به گردن ما خواهد بود و تا زنده هستیم به مسئله فلسطین وفادار خواهیم بود.

 

هدف از راه اندازی این جنبش مخالفت با توافقنامه امضاء شده بین تل آویو و رژیم صهیونیستی، رساندن صدای ملت امارات به ملت های منطقه و حمایت از مسئله فلسطین و حق ملت فلسطین است.

 

کد خبر 963517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha