۴۰ طرح عمرانی و خدماتی در هفته دولت گلوگاه بهره برداری یا کلنگ زنی می شود

کلبادی نژاد گفت: ۴۰پروژه و طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ زنی می شود.

«فریدون کلبادی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلوگاه، این پروژه ها را شامل توسعه بخش کشاورزی، آبرسانی و آسفالت راه های روستایی، اشتغال زایی، مسکن محرومان و خدمات شهری و روستایی عنوان کرد.

 

فرماندار گلوگاه افزود: از 40پروژه و طرح عمرانی و خدماتی شهرستان گلوگاه در هفته دولت امسال، 36 طرح افتتاح و 4 طرح هم عملیات اجرایی و کلنگ زنی آن آغاز می شود.

 

وی مهم ترین طرح های هفته دولت در شهرستان گلوگاه را طرح های جهاد کشاورزی، آب روستایی، راهداری و مسکن محرومان اعلام کرد.

 

کلبادی نژاد همچنین حضور در مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام (ره) و شهیدان رجایی و باهنر، دیدار با امام جمعه گلوگاه، تجلیل از کارکنان تلاشگر در سطح ادارات و دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان گلوگاه برشمرد.

 

وی با تأکید بر انعکاس درست و واقعی خدمات دولت گفت: خدمات دولت خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است که در طول انقلاب برای توسعه روستاها و زیرساخت های توسعه گام های بلند و ارزشمندی برداشته است که امیدواریم به شایستگی اطلاع رسانی شود .

 

فرماندار گلوگاه تصریح کرد: هفته دولت و افتتاح طرح ها و پروژه ها بیانگر بالندگی نظام و موجب ناامیدی دشمنان و امیدواری هموطنان است که امیدواریم با انعکاس مناسب، ابهت و قدرت نظام به جهانیان شناسانده شود.

کد خبر 963593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha