خدمت‌رسانی به نیت امام رضا(ع) به بیش از ۴۰۰۰ نیازمند قائم‌شهری

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر مردادماه امسال به نیت امام رضا(ع) به چهار هزار و ۵۹۷ نیازمند این شهرستان خدمات‌رسانی کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، اظهار کرد:خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر در یک‌ماهه‌ی مرداد سال جاری با همیاری خیرین مبلغ سه میلیارد و ۷۷۴ میلیون و ۴۳۰ هزار ریال برای محرومیت‌زدایی و دستگیری از ۴۵۹۷ محروم و نیازمند به نام مبارک آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) صرف کردند .

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر از توزیع گوشت گوسفند بین ۵۹۰ نیازمند به ارزش ۶۹۰ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال در روز عید قربان خبر داد و افزود: تهیه و توزیع۸۸۰ سبد کالای معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۹۷ میلیون ریال به محرومین نیز به همت خادمیاران صورت گرفت.

 

وی بابیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) کمک مالی به‌طور نقدی و کارت هدیه به ۵۱۵ ناتوان و بی‌بضاعت به ارزش ۳۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را در دستور کار قراردادند، گفت: هزار و 62 پرس غذای گرم و ۹۰۰ بستنی به ارزش ۳۳۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال به مناسبت عید سعید غدیر خم تهیه و توزیع شد.

 

فاضل زاده از تهیه و توزیع ماسک بهداشتی و آش شعله زرد بین ۶۲۰ کم‌توان و نیازمند به ارزش ۱۲ میلیون ریال خبر داد و یادآور شد: خادمیاران رضوی این شهرستان در بحث اقدامات ضد کرونایی و تولید اقلام بهداشتی از شهرستان‌های پیشتاز استان هستند.

 

وی تهیه جهیزیه برای 5 زوج جوان ، تهیه و اهدای برنج به چهار نیازمند ، تأمین نان برای سه خانواده و اهدای کمک‌هزینه‌ی پزشکی به دو بیمار جمعاً به ارزش ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را از دیگر خدمات خادمیاران رضوی قائم‌شهر برشمرد.

 

فاضل زاده بابیان اینکه خادمیاران رضوی به نیت امام مهربانی‌ها هزینه خرید پرده یک واحد مسکونی خانواده محروم قائم‌شهری، خرید یخچال برای سه خانواده‌ی نیازمند و خرید اسباب‌بازی برای کودک جمعاً به ارزش ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را متقبل شدند، افزود:  ساخت درب واحد مسکونی خانواده‌ی محروم و تعمیر دو یخچال خانواده‌های آسیب‌دیده جمعاً به ارزش ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال، سم‌پاشی و آهک پاشی در شش مرحله به ارزش سه میلیون ریال و واریز مبلغ پنجاه میلیون ریال بابت ابتیاع بیت الرضا (ع) در استان مازندران نیز از دیگر خدمات خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر بوده است .

 

کد خبر 964574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha