جهش تولید تنها راه برون رفت کشور از مشکلات است

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه جهش تولید تنها راه برون رفت از مشکلات است، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تولید ملی می تواند مشکل معیشت، بیکاری، تورم و بسیاری از مشکلات اقتصادی دولت را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور» ظهر امروز (جمعه 7 شهریور) در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه مقام معظم رهبری تولید را کلید حل مشکلات اقتصادی مردم برشمردند اظهار کرد: مقام عظمای ولایت از دولتمردان خواسته‌اند تا در فرصت باقی مانده دولت کنونی در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم نهایت تلاش خود را به‌کار بندند.

 

امام جمعه آبادان به سخنان رهبر انقلاب در خصوص تولید ملی اشاره کرد و افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تولید ملی می‌تواند مشکلات اقتصادی دولت را حل کند و امسال هم سال جهش تولید ملی است و باید به آن توجه وافری شود؛ لذا مشکلات اشتغال، معیشت، تورم و کاهش ارزش پول ملی با جهش تولید برطرف می‌شود.

 

وی اضافه کرد: مجلس و قوه قضائیه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید بر عملکرد دولت نظارت دقیق داشته باشند لذا نباید اجازه داد که مسائل خارجی در اقتصاد و معیشت مردم تاثیر بگذارد و باید با تدبیر و برنامه‌ریزی و تلاش جلوی فشار اقتصادی بر مردم گرفته شود.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور یکی از موانع تولید را وجود بوروکراسی پیچیده، پیچ و خم‌های اداری و ناهماهنگی بین بخشی دانست و ابراز کرد: همه این موانع باید رفع شوند، متاسفانه اقتصاد ایران وابسته به تحولات بین‌المللی است در صورتی که می‌توان با تولید از مشکلات اقتصادی خارج شد و اشتغال‌زایی کرد.

 

وی با بیان اینکه نامگذاری این هفته به نام دولت برای این است که دولتمردان دستاوردها و عملکرد خود را برای مردم بازگو کنند اذعان داشت: شهیدان والا مقام رجایی و باهنر همیشه در خط ولایت بودند و عمرشان را صرف خدمت صادقانه به مردم کردند و شهادت مزد خدمت خالصانه و صادقانه آنان به مردم بود؛ این دو شهید عالی قدر الگویی تمام عیار و نماد دولت جهادی بودند و با حرکت در مسیر آنان، توانستیم بسیاری از موانع و مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

امام جمعه آبادان ملت ایران را پایبند به فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به پایبندی ملت ایران به فرهنگ ایثار و شهادت، دشمنان هیچ وقت نمی‌توانند چشم طمع به کشور ما داشته باشند.

 

وی راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را امری ضروری خواند و تصریح کرد: مدیریت شبکه اطلاعات در خارج از کشور است، آنها می‌توانند بر همه اطلاعات ما دسترسی داشته باشند و از این طریق سوءاستفاده‌های زیادی نیز می‌کنند و به کشور ضربه می‌زنند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور با اشاره به روز اسرا و مفقودین در هفته جدید بیان کرد: باید یاد و خاطره مفقودان، اسرا و آزاداگان را گرامی داشت تا ارزش‌های والایی که آنها برایشان جان فشانی کردند پایدار بماند.

 

وی 12 شهریور روز شهادت رئیس‌علی دلواری در مبارزه با انگلیس را روزی مهم برای همه آزادگان و آزادی خواهان دانست و گفت: انگلیسی‌ها با کمک نیرو‌های نفوذی موفق به شهادت رئیس ‌لی دلواری شدند و آنها در زمان ما هم با کمک نیرو‌های نفوذی موفق به ترور دانشمندان هسته‌ای ما شدند، زیرا قادر به مقابله رودر رو با نیرو‌های پرتوان ما نیستند و با استفاده از جاسوسان خود می‌خواهد به ما ضربه بزنند که این امر هوشیاری ما را می‌طلبد.

 

امام جمعه آبادان ضمن قدردانی از شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات ایام دهه اول محرم خاطر نشان کرد: عزاداران حسینی در آبادان از ابتدای ماه محرم با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مراسمات سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) را به نحو احسن برگزار کردند و امیدواریم این رویه تا پایان محرم ادامه یابد.

 

وی از شهروندان خواست با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی زحمات کادر درمانی را دو چندان نکنند و اظهار داشت: مردم نیز باید با رعایت نکات بهداشتی و فاصله فیزیکی ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، مراقب باشند کار و زحمت آنان را دو چندان نکنند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور بابیان اینکه نمازجمعه، هیات ‌های مذهبی، مساجد و برگزاری مراسمات مذهبی احیاکننده مسیر انقلاب هستند یاد آور شد: مردم با رعایت موارد بهداشتی و حضور پرشور خود مراسمات سوگواری و عزادارای سالار شهیدان را همانند سال‌های گذشته پرشور برگزار کنند.

 

کد خبر 965823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha