کمیته نظارت بر پیشرفت پروژه های جهش تولید در استان زنجان تشکیل می شود

حقیقی بر ضرورت تشکیل کمیته نظارت بر نحوه پیشرفت پروژه های جهش تولید تاکید کرد و گفت: تشکیل بانک جامع آماری و GISیکی از نیازهای امروز استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه چهارشنبه در سومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که مشترک با دومین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: زمان برگزاری جلسات بایستی به موقع انجام شود که همین موضوع موجب می شود تا مدیران با آمادگی بیشتری در جلسات حضور یابند.

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه برای کسب نتایج مطلوب از این جلسات بایستی به صورت کارشناسی جلسات را برگزار کرد، گفت: در کنار کمیت جلسات بایستی به کیفیت آن هم توجه کرد و از اینرو بایستی سقف جلسات از 1.5 ساعت تجاوز نکند.

 

به گفته استاندار زنجان، نیازهای پژوهشی استان بایستی شناسایی و عملیاتی شود به همین منظور بایستی طرح هایی که با مشکلاتی مواجه است را در اولویت قرار دهیم.

 

وی تشکیل بانک جامع آماری و GIS را یکی از نیازهای امروز استان خواند و گفت: لازم است تا با تشکیل کمیته ای برای نظارت بر نحوه پیشرفت پروژه های جهش تولید برای ایجاد 6 هزار شغل در این بخش نظارت صورت گیرد.

 

در ادامه رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به ساخت فناورانه نانوحس‌گرهای حکاکی شده الکتروشیمیایی در زنجان برای اولین بار گفت: فعالیت‌های پژوهشی جهاددانشگاهی زنجان منطبق با اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

 

کامران جعفری به طرح های جهاد دانشگاهی در حوزه جهش تولید اشاره کرد و گفت: تولید نیمه‌صنعتی سامانه هوشمند مدیریت و پایش پارامترهای محیطی مصرف انرژی، شبکه محصولات کشاورزی سالم و طرح تولید فناورانه ساخت نانوحس‌گرهای حکاکی شده الکتروشیمیایی از اهم این طرح هاست.

 

به گفته وی، امسال طرح تولید فناورانه ساخت نانوحس‌گرهای حکاکی شده الکتروشیمیایی مطابق با بررسی‌های انجام ‌شده و تفاهم‌نامه جهش تولید انتخاب شد.

 

جعفری خاطرنشان کرد: سازمان پزشکی‌قانونی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت‌های داروسازی می‌توانند از این فناوری استفاده کنند.

کد خبر 967469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha