در همه مسابقات قرآن نظم تبدیل به یک فرهنگ  شود

مقدمی با بیان اینکه امیدواریم در همه مسابقات قرآن تاکید بر نظم تبدیل به یک فرهنگ شود گفت: برگزاری کارگاه آموزشی و هماهنگی برای نفرات برگزیده این مسابقات قطعا لازم است.

«قاسم مقدمی» در حاشیه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با وجود همه سختی‌ها و محدودیت‌های به‌وجود آمده مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات با یک حرکت مطلوبی برگزار شد.

 

داور بین‌المللی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف خوزستان افزود: اتفاق بسیار مطلوبی که در مسابقات امسال شاهد آن بودیم تاکید مسئولان برگزاری بر نظم و حضور به موقع شرکت‌کنندگان بود که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از نکات مثبت این مسابقات یاد کرد.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم در همه مسابقات قرآن تاکید بر نظم تبدیل به یک فرهنگ شود اضافه کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و رویه منظم ثبت‌نام و شرکت در مسابقات باعث شد تعدادی از قاریان با کیفیت خوزستانی از شرکت در این دوره از مسابقات باز بمانند، اما در کل تاکید بر نظم برای آینده این مسابقات بسیار لازم بود.

 

مقدمی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط پیش آمده و قوانین جدید ثبت‌نام در این دوره از مسابقات شاهد حضور کمتری از شرکت‌کنندگان بودیم تصریح کرد: با شناختی که از برخی قاریان وجود دارد امید می‌رود که خوزستان در مرحله کشوری فینالیست داشته باشد.

 

وی در پایان یاد آور شد: برگزاری کارگاه آموزشی و هماهنگی برای نفرات برگزیده این مسابقات قطعا لازم است و این کارگاه باید با حضور اساتید برتر کشور و در همه رشته‌ها و بخش‌ها برگزار شود.

 

کد خبر 967802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha