ملت ایران با مقاومت دشمنان را مأیوس کرده است/به پیشکسوتان دفاع مقدس افتخار می‌کنیم

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه ملت ایران با مقاومت دشمنان را مأیوس کرده است، گفت: فرهنگ مقاومت باید در جامعه جریان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی‌لائینی» امروز «۳۱ شهریورماه» در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس کشور و 100 هزار رزمنده مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: تقوای الهی یکی از مصادیق بسیار با اهمیت در جامعه اسلامی است که پیوندهای اجتماعی را مستحکم می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شد که نیروهای انقلابی تربیت شوند، افزود: مردم و شاگردان مکتب امام حسین (علیه‌السلام )کاری کردند که جنگ عامل بقای انقلاب شد، اگر دفاع مقدس نبود خیلی از خطرها از مسیر انقلاب برداشته نمی‌شد. 

 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با مقاومت دشمنان را مأیوس کرده است، تصریح کرد: فرهنگ مقاومت باید در جامعه جریان داشته باشد و برگزاری مراسم‌هایی با موضوع دفاع مقدس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی با اشاره به اهمیت فرهنگ دفاع مقدس، ادامه داد: شهدا در مکتب جبهه دفاع مقدس تربیت شدند.

 

وی با اعلام اینکه باید به پیشکسوتان دفاع مقدس افتخار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس مملو از درس و عبرت است و قطعا بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس برای بهره‌گیری از این درس‌ها و عبرت‌ها نقش بسیار مهمی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس مایه آبرو و افتخار کشور شده‌اند، ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، تکیه به نیروهای بومی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور سبب شد ایران با دست خالی در برابر تمام دنیا و قدرت‌های جهانی ایستادگی کرده و افتخارات بسیاری به دست آورد.

 

حجت‌الاسلام محمدی‌لائینی فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس را نمونه بسیار خوبی از تجربه‌های مدیریتی دانست و گفت: در سخت ترین شرایط ما توانستیم بهترین نتایج را با مدیریت درست و استفاده از ظرفیت نیروهای داخلی بگیریم و در این دوران هم می توانیم با تکیه بر نیروهای داخلی و ظرفیت های موجود، زمینه رفع تمام مشکلات و پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنیم.

 

به گزارش شبستان، در پایان این مراسم از ۳۲ عنوان کتاب چاپی و صوتی در حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم رونمایی شد.

 

کد خبر 974093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha