تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از همه ارزش‌های الهی است

شاهرخی گفت: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از همه ارزش‌های الهی است، پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز به حق شایسته تقدیر هستند،

به گزارش خبر گزاری شبستان در همدان، «سعید شاهرخی» امروز (یکشنبه ۳۱ شهریور) در آئین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت گفت: رمز شکل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی وجود پر برکت رهبر کبیر انقلاب و پس از ایشان مقام معظم رهبری و همچنین حضور مستمر و عالمانه آحاد مردم در صحنه بوده است.

 

استاندار همدان افزود: آن روز که نظام سلطه و همچنین رژیم غاصب پهلوی به زیر کشیده شد همین مردم با رهبری امام خمینی (ره)توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

 

وی اضافه کرد: وقتی استکبار منافع خود را از دست رفته دید و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در کشور طنین انداز شد، جنگی را علیه ما تحمیل کردند، آن زمان حضور مردم با رهبری امام خمینی(ره) موجب شد تا صحنه‌های زیبا و بی‌بدیلی رقم زده شود و تا به امروز این حضور ارزشمند و رهبری ادامه داشته است.

 

شاهرخی گفت: تجلیل از پیشکسوت تجلیل از همه ارزش‌های الهی است، پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز به حق شایسته تقدیر هستند، مردم هیچگاه رشادت‌ها و دلیری‌های پایگاه نوژه، سپاه انصار، ارتش و بسیجیان استان و کشور را دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد.

 

استاندار همدان ابراز کرد: طی ۴۰ سال فعالیت و کار سیاسی و اجتماعی، بهترین دوران برایم همان دوران جنگ و دفاع مقدس بود.

کد خبر 974164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha