توزیع نان متبرک بین ۱۷۰خانوار نیازمند در قائمشهر

فاضل زاده از اجرای مرحله سوم طرح «سفره ی مهربانی » بنیاد کرامت رضوی با محوریت توزیع نان متبرک بین ۱۷۰ خانوار محروم و نیازمند در شهرستان قائمشهر با صرف هزینه ای به ارزش ۷۶۵ میلیون ریال خبر داد و گفت: این طرح در طول سه ماه اجرایی می شود .

« محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به همت والای خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) برای دستگیری از نیازمندان و توزیع غذای گرم و نان بین محرومین اشاره کرد و گفت: طرح های« سفره مهربانی » با هدف ترویج فرهنگ رضوی و دستگیری از اقشار آسیب دیده با محوریت توزیع تبرکات رضوی، غذای گرم و نان در سطح شهرستان قائمشهر همانند سراسر کشور اجرایی می شود.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشهر از اجرای مرحله سوم طرح «سفره ی مهربانی » بنیاد کرامت رضوی با محوریت توزیع نان متبرک بین  ۱۷۰ خانوار محروم و نیازمند در این شهرستان خبر داد و افزود: این روند در طول سه ماه ادامه دارد .

 

وی با اشاره به نحوه اجرای این برنامه اظهار کرد : با اجرای این طرح ، نان متبرک حضرت رضا (ع) به مدت سه ماه میهمان سفره های ۱۷۰ خانوار خواهد گردید .

 

فاضل زاده در ادامه گفت : ارزش سهم نان هر خانوار نیازمند به مبلغ چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که در طول سه ماه قابل بهره برداری می باشد .

 

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت پنجاه درصدی بنیاد کرامت رضوی اجرا می شود، اظهار کرد: ۲۴ کانون خدمت رضوی و خادمیاران شهرستان قائمشهر استان مازندران مبلغ ۳۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای تحت پوشش قرار دادن ۱۷۰ خانوار محروم و نیازمند در این طرح، پرداخت کردند ، که با در نظر گرفتن سهم بنیاد کرامت رضوی، مبلغ ۷۶۵ میلیون ریال به منظور  اجرای طرح اختصاص داده می شود .


 

کد خبر 975034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha