گروه های جهادی تخصصی صنعت ساختمان تشکیل می شود

هنری با اشاره به فعالیت ۵۷۰ گروه جهادی جغرافیا محور در استان خراسان جنوبی، گفت: گروه های جهادی تخصصی در حوزه صنعت ساختمان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» صبح امروز (۳ مهر ) در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی و کانون انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از برنامه های بسیج سازندگی در سال جاری ایجاد گروه های جهادی تخصصی و تقویت و توسعه فرهنگ جهادی در بین اقشار مختلف مردم و دستگاه های اجرایی است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای گسترش کمی جهادگران و تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی در بین مردم، بیان کرد: در همین راستا بسیج سازندگی استان از ابتدای امسال انعقاد تفاهم نامه های با دستگاه های اجرایی مختلف برای ایجاد گروه های جهادی تخصصی در دستور کار قرار داده ایم.

 

وی به فعالیت ۱۲ هزار نفر  کارگر و استادکار ساختمانی بیمه شده در استان اشاره کرد و افزود: امروز تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی و کانون انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی استان  به منظور استفاده از ظرفیت این افراد برای ایجاد گروه های جهادی تخصصی منعقد شد.

 

فعالیت ۵۷۰ گروه جهادی جغرافیا محور در خراسان جنوبی

هنری ادامه داد: ارائه آموزش های مهارتی به جهادگران تخصصی در حوزه صنعت ساختمان یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه است تا کیفیت فعالیت های جهادگران در این زمینه را ارتقا دهیم.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از ثبت ۵۷۰ گروه جهادی جغرافیا محور در سامانه اطلس جهادی استان خبر داد و گفت: تعداد گروه های جهادی استان نسبت به سال گذشته که ۳۵۰ مورد بوده افزایش یافته است.

 

 

کد خبر 975493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha