​رتبه های برتر کنکور سراسری در شهرستان گرگان تجلیل شدند

در دویست و چهل و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان رتبه های برتر کنکور سراسری در شهرستان گرگان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، در دویست و چهل و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی  شهر گرگان رتبه های برتر کنکور سراسری در شهرستان گرگان تجلیل شدند.  

 

«سعید رحیمی»، سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه اظهار کرد:  از زحمات و تلاش  افرادی که در کنکور سراسری در شهرستان گرگان توانستند رتبه های تک رقمی و دو رقمی کسب کنند تشکر می کنم و مطمئنا آموزش و پرورش و خانواده ها در کنار این دانش آموزان بودند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان  ادامه داد: این دانش آموزان به وظیفه خود برای اینکه بتوانند افتخاری برای کشور کسب کنند عمل کردند و در ادامه راه وظیفه دولت و علوم و تحقیقات و فناوری باید حمایت بیشتری از این نخبگان داشته باشیم.

 

رحیمی تاکید کرد: اگر کشور را به یک کالبد و بدن تشبیه کنیم نخبگان مغز این کالبد هستند و بسیاری از تصمیم گیری های مهم و کلی جامعه را این نخبگان می گیرند.

 

وی افزود: آینده کشور در اختیار این نخبگان است و باید بررسی کنیم تا چه میزان کشور و دولت می تواند از این نخبگان حمایت کنند و از دولتمردان و نمایندگان مجلس درخواست داریم که حمایت از این نخبگان بیشتر باشد و بتوانیم این نخبگان را در کشور حفظ کنیم.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان  تاکید کرد: نباید تنها به صرف اینکه این موفقیت کسب شده تلاش این دانش آموزان را تنها به یک تجلیل خلاصه کنیم و درخواست ما از وزارت علوم این است که حمایت های ویژه ای را از این دانش آموزان در نظر بگیرند.

 

گفتنی است در این مراسم «محمد تیموری» رتبه سوم کنکور سراسری رشته تجربی، «شهریار سلیمانی» رتبه 6 کنکور سراسری در رشته تجربی، «مهرگان تسلیمی» رتبه 27 کنکورسراسری در رشته هنر، «سحر زرافشان» رتبه 58 کنکورسراسری در رشته تجربی، «جمیل ندیمی» رتبه 59 کنکور سراسری در رشته تجربی، «روناک رحیمی» رتبه 73 کنکورسراسری در رشته انسانی، «صدرا اعلمی» رتبه 90 کنکور سراسری در رشته انسانی، «مهرشاد تازیکی» رتبه 51 کنکورسراسری در رشته ریاضی در صحن شورای اسلامی شهر گرگان تجلیل شدند.

کد خبر 976260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha