امور مشتبه در انقلاب را باید با محکمات و منویات امامین انقلاب حل کرد

امام جمعه کرمان گفت: انقلاب اسلامی ایران آیات محکم و متشابه دارد که آیات محکم منویات و دستورالعمل های امامین انقلاب است و هر کجا امر بر ما مشتبه می شود باید آن را به محکمات برگرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، دوشنبه(7 مهر) در آغاز به کار دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سخنانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران آیات محکم و متشابه دارد که آیات محکم منویات و دستورالعمل های امامین انقلاب است و هر کجا امر بر ما مشتبه می شود باید آن را به محکمات برگرداند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی همه پیشرفت ها برای رسیدن به تمدن اسلامی دیده شده؛ تأکید کرد: باید اندیشمندان و چهره های دلسوز و صاحبنظران در رابطه با گام دوم؛ سه مسئله را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

 

 

وی ادامه داد: اول «فهم» فرمایشات رهبری در گام دوم است؛ نه قرائت های مختلف، بلکه آن قرائتی که منویات رهبری است؛ پس از فهم، تبدیل آن به «گفتمان» و همه فهم کردن آن است زیرا وقتی گفتمان غالب نظام و  انقلاب این شد آن وقت خواسته رهبری انقلاب در بدنه و در توده های جامعه و مجامع علمی، جایگاه خود را پیدا می کند.

 

 

امام جمعه کرمان تصریح کرد: «اجرایی کردن» این منویات مهمترین مرحله است زیرا در این صورت حظ و شیرینی آن در ذائقه توده های مختلف احساس می شود.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 976957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha