​۷۰ دانش آموز گرگانی در کنکور سراسری رتبه زیر ۱۰۰۰ کسب کردند

تربتی نژاد گفت: تاکنون ۷۰ دانش آموز گرگانی حائز رتبه زیر هزار در کنکور سراسری شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهجت تربتی نژاد» عصر امروز(شنبه 12 مهر) در آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه کنکور سراسری سال 99 اظهار کرد: امروز در خدمت 9 دانش آموز نخبه هستیم که توانستند در کنکور سراسری رتبه تک رقمی و دو رقمی به دست آوردند.

 

مدیر آموزش و پرورش گرگان ادامه داد: در کنکور سراسری در شهرستان گرگان 9 دانش آموز توانستند 11 رتبه تک رقمی و دو رقمی بدست بیاورند.

 

تربتی نژاد بابیان اینکه برخی از این دانش آموزان گرگانی راه یافتگان المپیاد دانش آموزی هستند، افزود: تاکنون نزدیک به 70 نفر از دانش آموزان گرگانی توانستند رتبه زیر هزار را در کنکور سراسری کسب کنند و امیدواریم در زمان اعلام نهایی نتایج کنکور سراسری تعداد این دانش آموزان به بیش از 100 نفر نیز برسد.

 

وی گفت: کسب این رتبه های برتر با تلاش های شبانه روزی دانش آموزان حاصل شده است و در این مسیر خانواده های این دانش آموزان نیز همراهی خوبی داشتند.

 

مدیرآموزش و پرورش گرگان به تلاش معلمان در برگزاری برنامه های فوق برنامه های کنکور اشاره کرد و گفت: بسیاری از این دانش آموزان از کلاس های خصوصی کنکور استفاده نکردند و یا استفاده از این کلاس ها در سطح بسیار محدود بوده است و این دانش آموزان تلاش کردند که دانش خود را با استفاده از کلاس های درسی و فوق برنامه های مدارس افزایش دهند.

 

تربتی نژاد بیان کرد: در سال گذشته در سطح شهرستان گرگان تنها به موضوع نخبگان نپرداختیم و بر موضوع برگزاری کلاس های فوق برنامه در تمامی مدارس اهتمام شد و طرح خیرین آموزشی را برگزار کردیم.

 

وی گفت: در طرح خیرین آموزشی 800 دانش آموز کم برخوردار گرگانی در کلاس های کنکور شرکت کردند و از اساتید مجرب بهره مند شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش گرگان بیان کرد: در کنکور سال گذشته پنج نفر رتبه دو رقمی کسب کردند و در کنکور سال 99 توفیق شد که دو دانش آموز رتبه تک رقمی و هشت نفر نیز رتبه دو رقمی را در کنکور سراسری کسب کنند.

 

گفتنی است؛ این مراسم به منظور گرامیداشت از تلاش و زحمات برگزیدگان کنکور سراسری در شهرستان گرگان که رتبه های تک رقمی و دو رقمی را در کنکور سراسری بدست آوردند برگزار شد.

 

کد خبر 979050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha