برگزیدگان کنکور سراسری الگو و رهبر علمی برای سایر دانش آموزان گلستانی

گوهری راد گفت: برگزیدگان کنکور سراسری الگو و رهبر علمی برای سایر دانش آموزان گلستانی به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد » عصر امروز(شنبه 12 مهر) در آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه کنکور سراسری سال 99 اظهار کرد: امروز کشورهایی ثروتمندمند هستند که از نیروی انسانی نخبه و ماهر بهره مند باشند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: کسب دو رتبه تک رقمی در کنکور سراسری در استان گلستان و رتبه های دو رقمی و سه رقمی در آزمون کنکور سراسری مایه مباهات آموزش و پرورش گلستان شد.

 

گوهری راد افزود: وقتی تعداد زیادی از دانش آموزان استان گلستان حائز رتبه زیر 100 و 500 شدند نشانه پویایی و توانایی است که در نهاد آموزش و پرورش استان گلستان به وجود آمده است و نشانه توانایی معلمان ما به شمار می رود.

 

وی گفت: سالیان گذشته یکی از مشکل ترین مسائل ما در حوزه دانش آموزانی که در کنکور سراسری موفقیت چندانی کسب نمی کردند به دلیل خودباوری بود ولی امسال دانش آموزان گلستانی توانستند این توفیق را به دست بیاورند و به عنوان الگو و رهبر علمی برای سایر دانش آموزان در کنکور 1400 خواهند بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ابراز داشت: آموزش و پرورش براساس سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری نیاز به دانش آموزی دارد که در هر 6 ساحت علمی، اخلاقی، معنوی و معرفتی، آموزشی و فرهنگی دارای رتبه بالایی باشد.

 

کد خبر 979055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha