یکی از خصوصیات اصلی نماز واکسینه کردن جامعه از هرگونه فساد است

امام جمعه ایرانشهر گفت: یکی از خصوصیات اصلی نماز واکسینه کردن جامعه از هرگونه فساد و منکر است و بسیاری از آسیب های جامعه بخاطر دوری از نماز است و اگر می خواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید به نماز توجه کافی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام عیسی بزمانی» در جلسه هم اندیشی ائمه جماعات مدارس شهرستان ایرانشهر ضمن تقدیر از روحانیّون و ائمه جماعات مدارس که فی سبیل الله در جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز تلاش می کنند، پیرامون اهمیّت اقامه نماز در مدارس مطالبی را بیان نمود.

 

امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم انبیاء را در جهت اقامه نماز ماموریت داده است و آن زمان که حضرت ابراهیم (ع) زن و فرزند خود را در صحرای بی آب و علف گذاشت فقط یک ماموریت داشت و آن اقامه نماز بود.

 

بزمانی  گفت: یکی از خصوصیات اصلی نماز واکسینه کردن جامعه از هرگونه فساد و منکر است و بسیاری از آسیب های جامعه بخاطر دوری از نماز است و اگر می خواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید به نماز توجه کافی شود.

 

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) پیرامون اقامه نماز در مدارس، ابراز امیدواری کرد با حضور طلبه های جوان و خوش فکر در مدارس زمینه رشد معنوی دانش آموزان فراهم گردد.

 

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی تشریح نمود: ائمه جماعات در مدارس باید بیشتر از دیگر مربیان و معلمان مورد توجه و علاقه دانش آموزان قرار گیرند و این هنر ائمه جماعات مدارس است که میطلبد ارتباط گیری خوبی با دانش آموزان داشته باشند.
 

کد خبر 979333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha