کمپین ائتلاف زنان مسلمان «میلواکی» برای آموزش فرهنگ اسلامی به غیر مسلمانان

ائتلاف زنان مسلمان «میلواکی» که توسط گروهی از زنان مسلمان با نفوذ که طی ۲۵ سال گذشته برای آموزش مردم در مورد فرهنگ مسلمانان کار کرده اند،اداره می شود پل های ارتباطی را برای به وجود آوردن فهم متقابل در جامعه ایجاد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « shepherdexpress»،ائتلاف زنان مسلمان «میلواکی» که توسط گروهی از زنان مسلمان با نفوذ که طی 25 سال گذشته برای آموزش مردم در مورد فرهنگ مسلمانان کار کرده اند،اداره می شود پل های ارتباطی را برای به وجود آوردن فهم متقابل در جامعه ایجاد کرده اند.

 

ایده تشکیل این سازمان زمانی شکل گرفت که اعضای این گروه به طور منظم با یکدیگر ملاقات می کردند تا درباره تعصبات و اظهارنظرهای تحقیرآمیزی که در محل کار تجربه می کردند بحث کنند.

 

زنانی که ناراحت از اظهارات ارائه شده در مورد حجاب و آداب و رسوم خود هستند تصمیم گرفتند که به آموزش فرهنگ خود به دیگران بپردازند.

 

«جانان نجیب» ، رئیس موسس این سازمان در این باره می گوید: اکثریت قریب به اتفاق مردم ذاتا نژادپرست نیستند ، اما نژادپرستی آنها در نتیجه ترس از چیزهای ناشناخته آشکار می شود.

 

وی افزود: اگر ما بتوانیم به آنها کمک کنیم تا فرهنگ ما را درک کنند و همچنین با ایجاد فرصت های تعامل این ترس ها برطرف می شود و من فکر می کنم یک کار عظیم را با از بین بردن نفرت های موجود در کشور انجام خواهیم داد.

 

نجیب و گروهش به همین دلیل کمپین آموزش فرهنگ اسلامی را به غیر مسلمانان آغاز کردند و امیدوارند که این کمپین بتواند بخش بزرگی از اسلام هراسی علیه مسلمانان را از بین ببرد.

کد خبر 982688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha