لزوم به روز رسانی شیوه های تبلیغ وترویج وقف

چراغی خطاب به مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه مشکلاتی در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف وجود دارد که با بررسی مجدد باید به فکر تغییر این شیوه‌ها و ابزارها بود، گفت: برخی از افراد جامعه به دنبال تغییر نگرش خیرین و واقفین هستند باید این مهم مراقبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدچراغی» امروز(22مهر) درحاشیه نشست خبری مدیرکل اوقاف وامورخیریه مازندران با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه وقف برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ سازی در حوزه وقف ضروری است به فرموده امام خمینی (رحمت الله علیه)در وقف فضیلت بسیار و پاداش بی شماری وجود دارد.

 

این واقف خیر اندیش خطاب به مدیرکل اوقاف مازندران با بیان اینکه مشکلاتی در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف وجود دارد که با بررسی مجدد باید به فکر تغییر این شیوه‌ها و ابزارها بود، افزود:عده ای برای تغییر تفکر مردم که وقف انجام ندهند فعالیت می کنند.

 

چراغی، وقف را حفاظی برای استمرار اموال دانست و به ساخت خانه و مرکزی« یتیم خانه بچه های آسمان» در رستم رود شهرستان نور برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست اشاره کرد و گفت: همچنین درآمد مرکز تفریحی و رستوران برای انجام فعالیت های قرآنی، نگهداری سالمندان و ایتام صرف می‌شود.

 

وی که تاکنون سه مدرسه در زاهدان و محمود آباد و خارج از کشور احداث کرد، یادآورشد: یک باب کتابخانه در محمودآباد احداث کرده اما متاسفانه هنوز به بهره برداری نرسیده است.

کد خبر 982782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha