آستان مطهر علوی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) سیاه پوش شد+ عکس

آستان مطهر علوی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) صحن و سرای این آستان را سیاه پوش کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، آستان مطهر علوی به مناسبت سالروز رحلت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) سیاه پوش شد و پرچم ها و پارچه نوشته های سیاه را در صحن و سراسر حرم امیرالمومنین(علیه السلام) نصب کرد.

برهمین اساس، کادر فنی در شعبه گلدوزی وابسته به بخش کتیبه ها و احیای میراث در حرم مطهر از چند روز پیش کار خود را با دوختن و گلدوزی پارچه نوشته های مخصوص سالروز ارتحال پیامبر اعظم محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) آغاز کرد.

بخش سلامت و بهداشت و محیط زیست در آستان مطهر علوی اعلام کرد: این آستان برای خدمت به زایران به طورکامل آماده است و تدابیر احتیاطی و پیشگیرانه را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ کردند.

مهندس «علی الغریفی» رئیس این بخش گفت: نیروهای تخصصی این بخش به توصیه دبیرخانه آستان مطهر علوی برنامه های اولیه خود را برای خدمت به زایران در سالروز رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) آغاز کردند.

الغریفی افزود: بخش پزشکی آماده سازی مراکز ثابت در اطراف صحن حیدری شریف و شهرک امام رضا(علیه السلام) را آغاز کرد. این مراکز با انواع دارو، لوازم پزشکی، کادر پزشکی و درمانی و داوطلبانی که از اداره بهداشت نجف و دانشگاه کوفه می آیند، تجهیز شدند.

 

 

 

کد خبر 982987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha