اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) ۳ دوره قرآن کریم را ختم کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشتجین گفت: اعضای خواهر این کانون ۳ دوره قرآن کریم را برای شفای عاجل بیماران به ویژه بیماران کرونایی ختم کردند.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای خواهر این کانون 3 دوره قرآن کریم را برای شفای عاجل بیماران به ویژه بیماران کرونایی ختم کردند.

 

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشتجین تصریح کرد: این حرکت معنوی به صورت مجازی و با همکاری و هماهنگی خواهران در منازل صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: ختم یک صد هزار صلوات با نیت شفای بیماران از دیگر برنامه های معنوی با مشارکت خواهران عضو این کانون است.

 

نوروزی بیان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا از ابتدای امسال بیشتر برنامه های معنوی این کانون در فضای مجازی بوده و تلاش کرده ایم تا برنامه های ختم قرآن کریم و صلوات را از جمله فعالیت ها قرار دهیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) اعلام داشت: انس با قرآن کریم یکی از بهترین راهکارها رفع مشکلات و توسل به حضرت احدیت برای حل معضلات است.

 

نوروزی افزود: مشارکت نوجوانان و جوانان در برنامه های قرآنی نشان می دهد که فعالیت های فرهنگی در زمینه ترویج معارف قرآن کریم موفق بوده و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا در فعالیت های قرآنی باشیم.

 

کد خبر 985002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha