نقش زن در مکتب حاج قاسم باید مورد بررسی قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: " نقش زن در تاثیر و تاثرات شخصیت حاج قاسم" باید بررسی شود یعنی نگاه حاج قاسم به زن و از طرفی نقش زن در شکل گیری شخصیت ایشان به صورت دو جانبه باید دیده شود تا ثمره خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در نشست کمیته بانوان ستاد ترویج و برنامه های مکتب حاج قاسم خلاصه ای از شکل گیری و فلسفه این کمیته بیان کرد و گفت: مادر حاج قاسم در ایل سلیمانی، زن ویژه ای است که باید درباره ایشان تحقیق شود.

 

 



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان نقل خاطره ای از پدر شهید سلیمانی اظهار کرد: یک بار از پدر ایشان سوال کردم خیلی ها مثل پسر شما در جنگ بودند و در همه مراحل حضور داشتند اما چرا ایشان خاص بوده و درخشیده و شما به عنوان پدرت نظرتان چیست؟ ایشان گفتند هر چه هست مربوط به(نقش) مادر است.

 

 




وی با تاکید بر اینکه کمیته بانوان باید روی موضوع تربیت حاج قاسم توسط مادر ایشان کار کند؛ افزود: به طور کلی همه منسوبین محرم ایشان اعم از مادر، خواهر، همسر، صبیه ها و... هر کدام یک سوژه در مکتب حاج قاسم است.

 



امام جمعه کرمان ادامه داد: درباره هر یک از ایشان باید کار مستقل انجام شود تا اتفاقات مثبتی رقم بخورد.

 



وی خاطرنشان کرد: " نقش زن در تاثیر و تاثرات شخصیت حاج قاسم" باید بررسی شود یعنی نگاه حاج قاسم به زن و از طرفی نقش زن در شکل گیری شخصیت ایشان به صورت دو جانبه باید دیده شود تا ثمره خوبی داشته باشد.

کد خبر 987197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha