تمدید مهلت شرکت در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان»

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار قرآنی قاريان، موذنين و مکبران کانون ها در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان خبر داد.

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: قاريان، موذنين و مکبران کانون ها تا  30 دی ماه سال جاری مهلت دارند تا برای ثبت نام و بارگذاری آثار خود در چهاردهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» اقدام کنند.

 

وی افزود: این دوره از مسابقات به صورت مجازی و از طریق بارگذاری  اثر در سامانه  بچه های مسجد  به آدرس  www.bachehayemasjed.ir  برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: رشته های تلاوت نور (ترتیل)، حفظ جزء 30، اذان، مکبری، قرائت نماز و نقاشی ویژه برای رقابت علاقمندان در رده سنی 7 تا 16 سال در نظر گرفته شده است.

 

شیرازیان بیان کرد: فعالان قرآنی همچنین در رده سنی 16 تا 30 سال در رشته های تلاوت تحقیق، ترتیل و حفظ کل این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.

 

وی، در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: آثار ارسالی در قالب ویدئو می بایست حداکثر در زمان سه دقیقه و در حجم 30 مگابایت باشد و هر فرد تنها در یک رشته و با ارسال و ثبت یک اثر می تواند شرکت کند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین توضیح داد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن عترت و... طی سال های 96 تا 98 رتبه های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر کسب کرده اند، نمی توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

  

شیرازیان اعلام کرد: نفرات برتر استان در هر رشته  به مرحله کشوری راه می یابند که شرایط و نحوه برگزاری این مرحله متعاقبا اعلام می شود.

 

 

کد خبر 991108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha