۱۵۰ نفر در اولین رویداد کسب و کار دیجیتال شرکت کردند

کرمانی گفت: در اولین رویداد "وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال" تاکنون حدود ۱۵۰ نفر شرکت کردند و پیش بینی می شود تا روز برگزاری رویداد حدود ۲۲۰ نفر شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « میثم کرمانی» امروز سه شنبه (20 آبان) در نشست خبری پیش از رویداد "وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال" که در سازمان همیاری شهرداری استان ها برگزار شد؛ اظهار داشت: در حوزه اقتصادی باید برای افرادی موضوعات را تعریف کنید که آن افراد موارد تعریف شده را متوجه شوند و درک حداقلی را در حوزه ها داشته باشند.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری استان ها افزود: این درک با برگزاری دوره های تحصیلی، برگزاری دوره های کاربردی و کسب تجربه و دیدن اتفاقات و سعی و خطا است و رسیدن به آن درک مکانیزم های مختلفی دارد. یکی از این روش ها انتقال تجربه است، یعنی برای اینکه در حوزه اقتصادی به آن درک برسم و بتوانم در آن حوزه ها تصمیم گیری کنم، نیازمند این هستم که از تجربیاتی فردی که در این حوزه فعال است استفاده نمایم.

 

وی افزود: ما از این موضوع در شورای توسعه استفاده می کنیم که موسسه آموزش این را اجرایی کند، در اولین رویداد تا امروز حدود 150 نفر شرکت کردند و تا روز برگزاری رویداد احتمال حدود 220 نفر شرکت خواهند کرد.

 

کرمانی با بیان اینکه افرادی می توانند در این رویداد شرکت کنند که در این موضوع ها رغبت داشته باشند که دانش و تجربه به دست بیاورند؛ افزود: از تجربیات سایرین که به نوعی یک شرت کات است برای رسیدن به یک دانش استفاده کنند و از این مسیر در آن حوزه اقتصادی موثر واقع شوند.

 

وی گفت: هدف ما این بوده است که مدیریت و بدنه مدیریت شهری یک سری از جامعه هدف ما باشند، جوانان و علاقه مندان و فارغ التحصیلانی که در حوزه های اقتصادی رغبت به فعالیت  و کسب تجربه هستند جامعه هدف بعدی ما باشند و افرادی که ایده های همسو با موضوعاترویداد دارند و نیازمند کسی هستند که این مسیر را تجربه کرده انتقال بدهد سومین جامعه هدف ما هستند.

کد خبر 991902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha