کشف ۷۰۰ رأس دام سبک و سنگین در ۷ ماهه امسال

شیخ زاده از کشف حدود ۷۰۰ رأس دام سبک و سنگین غیر مجاز در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

«محمدحسین شیخ زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: از ابتدای امسال۶۴۴ رأس دام سبک و ۳۳ رأس دام سنگین غیر مجاز کشف شد که دام های قابل کشتار به کشتارگاه و دام مولد هم به مراکز نگهداری ارجاع شد.

 

 

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان با اشاره به هزار و ۶۲ مورد پرونده های تشکیل شده از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: این رقم نشان از رشد صد درصدی پرونده های تشکیل شده کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

 

 

شیخ زاده تعداد پرونده های تشکیل شده درطول سال گذشته را هزار و ۴۰مورد اعلام کرد و از افزایش قاچاق کالاهای یارانه ای خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون طی یک مرحله ۲۲ تن آرد قاچاق کشف شده است.

 

 

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان با بیان اینکه کالاهای یارانه ای از مرزهای استان به خارج از کشور قاچاق می شوند، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ تن روغن مایع و جامد قاچاق هم کشف شده است.

 

 

وی به انهدام ۱۸ تن کالای قاچاق غیر قابل مصرف در استان در اولین مرحله اشاره کرد و ارزش این کالا های منهدم شده را  ۵۳۵ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۶۶ هزار قلم کالا شامل لوازم آرایشی، مواد دخانی، پوشاک، دارو، ناس، کود و سم غیر استاندارد و....که غیر قابل مصرف، غیر استاندارد، مضر برای سلامت و امنیت مردم  بوده طی این مرحله منهدم شده است.

 

 

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان با بیان اینکه کالای کشف شده استرداد، منهدم و یا به فروش می رسد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کالای کشف شده در استان به فروش رسیده است.

 

 

شیخ زاده میزان فروش کالای قاچاق کشف شده در سال گذشته را ۳ و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد: با توجه به میزان کشفیات کالاهای قاچاق و فروش آن امسال به عدد پیش بینی شده در این زمینه برسیم.

 

 


 

کد خبر 992236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha