اهدا کتب درسی و کمک آموزشی توسط کانون شهدای نیر به دانش آموزان نیازمند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتب درسی و کمک آموزشی توسط امام جمعه و اعضای فعال این کانون به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

«مهدی داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کتب درسی و کمک آموزشی توسط امام جمعه و اعضای فعال این کانون به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر تصریح کرد: این کتب با عنایات حجت الاسلام «آیت نعمتی» امام جمعه شهر نیر تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت تا زمینه برای گسترش فرهنگ مطالعه در سطح جامعه باشد.

 

وی یادآور شد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در سطح شهر نیر انجام شد که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه گردید.

 

داداش زاده خاطر نشان کرد: کتاب یک میراث فرهنگی برای بشریت هست و باید در راستای مطالعه برای افزایش دانایی جامعه گام های موثری توسط نهادهای فرهنگی همچون کانون های مساجد برداشته شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای نیر افزود: فعالیت کتابخانه مساجد فرصت مغتمنی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان مسجدی است.

 

 

کد خبر 994953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha