باند سارقان منازل و طلا در گرمسارمنهدم شد

سردار حسنی از انهدام باند سارقان منزل و کشف میلیاردی سرقت طلاجات در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: در این راستا چهار نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، سردار «عبدالله حسنی» در گفتگو با خبرنگاران به صورت ویدئو کنفرانس ضمن بیان اینکه پس از وقوع چندین فقره سرقت منزل در گرمسار موضوع در دستور کار رسیدگی مأموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت گفت: پلیس آگاهی پس از تشکیل تیم ویژه و بررسی موضوع دریافتند سارق یا سارقان افراد غیر بومی هستند.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: نیروی انتظامی گرمسار در گشت زنی‌های مکرر و هدفمند خود به یک دستگاه خودرو پژو پارس با پلاک غرب کشور مشکوک شد که همین موضوع ظن مأموران را به خود جلب کرد تا موضوع از نزدیک بررسی شود که پس از سیر مراحل دستگیری و تحقیقات مشخص شد این افراد همان سارقان منازل هستند.

 

وی با اشاره به اینکهبا هوشیاری پلیس آگاهی باند سارقان منزل در گرمسار متلاشی شد اظهار داشت: در این راستا چهار نفر دستگیر و این افراد به سرقت طلاجات و وجه نقد از منازل اعتراف کردند.

 

سردار سنی از ثبت هفت فقره سرقت در پرونده این افراد خبردادوافزود: ارزش موارد مسروقه در گرمسار بیش از ۱۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان از هم استانی‌ها تقاضا کرد،در صورت رؤیت خودرویی با پلاک‌های غیر بومی که در سطح شهرستان تردد کرده و مشکوک است موارد لازم را به مرکز پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 994971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha