مردم داری و ساده زیستی شهید سلمیانی برای امیدآفرینی در اوضاع بداقتصادی مورد توجه باشد

زارع با بیان اینکه باید مکتب حاج قاسم را با یک شیوه جدید و نو معرفی شود،گفت:به جهت شیوع کرونا اوضاع اقتصاد مردم خراب است و فقط اخبار منفی مخابره می‌شود. باید مردم‌‌داری و ساده‌زیستی سردارسلیمانی برای امیدآفرینی در جامعه مورد توجه باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(۳آذر) در نشست کمیته فرهنگی و تولیدات ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و جایگاه تبلیغات در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: بیشترین ظرفیت در فضای مجازی در حوزه اینستاگرام است که اگر بخواهیم از تصاویر سردار سلیمانی بیش از اندازه استفاده کنیم کار را سخت کرده و محدویت ایجاد می‌شود پس می‌طلبد که با ظرافت هنری این کار صورت بگیرد و از شیوه‌های جدید استفاده کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: اگر بتوانیم از کلید واژه‌های وصیت نامه سردار سلمیانی استفاده کنیم موفق می‌شویم و می توانیم مفاهیم را به جامعه هدف انتقال دهیم، اگر فرصت باشد برای تشکیل کارگروه تخصصی برای ترسیم تولید محتوا، اقدام خواهیم کرد، در فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید سعی کنیم از کلیدواژه‌هایی که برای مخاطبین ما جذابیت داشته باشد استفاده کنیم.

 

زارع تصریح کرد: برنامه‌های ما در حوزه سردار سلیمانی باید متفاوت باشد استفاده از نام های خوب موثر است، کلیدواژه‌هایی که مخاطب را دگرگون کند و برای لحظاتی درگیر فکری کند خوب است. شعر خوانی در فضای مجازی تحت عنوان « او نرفته است»، برپایی  نمایشگاه عکس تحت عنوان « سرباز سردار»، رونمایی از کتاب «روایت شام»، خوشنویسی با عنوان«کتابت عشق» و  برگزاری مسابقات رسانه‌ای با تیتر حماسی و جذاب موثرتر از ده‌ها سخنرانی است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید مکتب حاج قاسم را با یک شیوه جدید و نو بیان کنیم فضا آماده است اگر کاری هم نکنیم مردم کارشان را انجام می‌دهند و عشق می‌ورزند باید هدفمند کار کنیم،  مردم‌‌داری و ساده‌زیستی از خصوصیات سردار بود که باید با توجه به اینکه مردم در بدترین شرایط اقتصادی هستند فقط اخبار منفی مخابره می‌شود بیان شود فضا را آرام خواهد کرد.

 

زارع گفت: درخواست دارم این جلسات مستمر برگزار شود کنگره بارعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان ولایت ساری برگزار خواهد شد .همچنین در فاز دوم تولید محتوا در سراسر استان باید برنامه‌های شاخصی صورت بگیرد. برای فضای مجازی بدون استفاده از تصاویر تکراری در حوزه مسائل فرهنگی باید برندسازی صورت بگیرد.

 

وی در پایان اذعان کرد: در بحث تولید محتوا اگر بشود به‌صورت متمرکز عمل شود، از کانال همین کمیته پیروی شود تا از رامسر تا گلوگاه با همین برنامه پیش رفته تا به یک جمع بندی برسیم.

کد خبر 996320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha