برگشت ۶ هزار خودرو از مبادی ورودی به شهرهای خراسان جنوبی/۸۴۲ خودرو جریمه شدند

رضایی از اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی و برگشت ۶ هزار و ۳۰۰ خودرو از مبادی ورودی به شهرهای استان خراسان جنوبی خبر داد.

سرهنگ « علیرضا رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت:با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در کشور و خراسان جنوبی، محدودیت‌هایی در تردد در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شد.

 

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر اساس این محدودیت‌ها، ورود پلاک‌های غیر بومی به داخل و خروج پلاک‌های بومی به خارج از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: همچنین ورود خودروی بومی از شهرهای زرد به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

 

وی افزود: در شهرستان‌های قرمز (خیلی پرخطر) از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح هرگونه تردد خودروها در داخل شهر، ممنوع است به جز کسانی که شرایط خاص دارند.

 

رضایی با بیان اینکه طرح محدودیت‌های ترافیکی در نقاط مختلف استان برای مقابله با ویروس کرونا از اول آذر ماه آغاز شده است، تصریح کرد: در طرح اجرایی محدودیت‌های ترافیکی، ۹۲ درصد مردم استان با پلیس و ستاد استانی کرونا همراهی کردند.

 

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی به کاهش ۳۹ تردد وسایل نقلیه شخصی در محورهای استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون در این طرح به بیش از ۴۹ هزار وسیله نقلیه در سراسر استان تذکر لسانی داده شده است که رعایت کردند.

 

رضایی بیان کرد: در راستای اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو از مبادی استان باز گردانده شدند.

 

وی در پایان عنوان کرد: همچنین در این طرح برای پنج هزار و ۳۶ راننده که محدودیت‌ها را رعایت نکردند پیامک ارسال شده و ۸۴۲ وسیله نقلیه هم اعمال قانون و جریمه شده‌اند.

کد خبر 998251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha