ترویج معارف دینی در کانال مجازی کانون شهید دستغیب همدان

بهرامیان گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب واقع در مسجد قمر بنی هاشم کوی فرهنگیان همدان در دوران کرونا با راه اندازی کانال مجازی معارف و ارزش های دینی را ترویج می دهد.

«زهرا بهرامیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: کانون های فرهنگی هنری نقش بسزایی در ترویج ارزش های دینی در جامعه دارند و با توجه به همجواری این کانون ها در جوار مساجد نقش  این کانونهای دو چندان می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب همدان افزود:  نقش  مهم مساجد و تشویق به انجام  کارهای فرهنگی به مردم نقش بسیار بسزایی در پرورش فکری و روحی تمام احاد جامعه خواهد داشت و از طریق مساجد می توانیم خیلی از مشکلات جامعه را حل کنیم.

 

وی بیان کرد: دراین میان کانون فرهنگی هنری شهید دستغیب در مسجد قمر بنی هاشم  فرهنگیان همدان با قدمتی بیش از 40 سال توانسته نقش بسزایی در پرورش روحی و فکری اهالی این شهرک داشته باشد.

 

«وی اظهار داشت: در زمان ویروس کرونا ، کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب  به صورت فیزیکی جهت سلامت اعضای کانون و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را تعطیل ولی با راه اندازی کانال مجازی با هدف ترویج ارزش های ناب دینی و سبک زندگی اسلامی برنامه های  متنوعی متناسب با ذائقه مخاطب اطلاع رسانی می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید دستغیب استان همدان افزود: ترویج ارزش های ناب دینی ، قرآنی و سبک زندگی اسلامی با  بیان سخنان بزرگان دین از برخی اهداف  راه اندازی کانال مجازی کانون است.

 

 

 

 

کد خبر 998679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha