افتتاح پروژه های جهش تولید استان زنجان با حضور رئیس جمهور

به گفته حقیقی، هفته آینده پروژه های جهش تولید استان زنجان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان، اظهار کرد: برای پروژه های جهش تولید در استان زنجان 830 میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه ۴۰ درصد این تسهیلات اقدام شده است، ادامه داد: ۵۴ درصد واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات مراجعه نکرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه برای واحدهای تولیدی مراجعه نشده جایگزینی تعیین نشده است، گفت: بایستی برای عملیاتی شدن پروژه های جهش تولید، از ابتدا پروژه ها را تعیین کرد.

 

استاندار زنجان بر تعیین تکلیف پروژه هایی که مراجعه نکرده اند، تاکید کرد و گفت: نباید اجازه دهیم این تسهیلات از دست برود و با تمام توان برای جذب این تسهیلات تلاش کرد.

 

استاندار زنجان به وضعیت جهش یافته صادرات استان زنجان اشاره کرد و گفت: این وضعیت در ماه های آینده بهتر هم خواهد شد.

 

وی بر ضرورت جذب تسهیلات تبصره 18 نیر تاکید کرد و گفت: بانک های عامل اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی باید در راستای جهش تولید تلاش کنند.

 

حقیقی خاطرنشان کرد: هفته آینده پروژه های جهش تولید استان زنجان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره برداری می شود.

 

به گفته استاندار زنجان، کوچکترین پروژه استان با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار و بزرگترین با ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود.

کد خبر 1000751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha