امثال امجد عددی نیستند که بخواهیم در برابر آنها موضع بگیریم/عقبه ماجرا مهم است

عضو فقهای شورای نگهبان با تأکید بر این که جریان های انقلابی باید عقبه برنامه های ضد انقلاب را ببینند و موضع گیری کنند، گفت: خود امثال امجد عددی نیستند که بخواهیم در برابر آنها موضع بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «سید احمد خاتمی» امروز (چهارشنبه 3دی) در دیدار با مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن سخنان آقای امجد اظهار داشت: قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است، خود آقای امجد عددی نیست که روی آن بتوان حساب کرد، در شأن و جایگاهی نیست که همه برای پاسخ گویی به آن وارد شوند.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزودند: آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» است، که 100 درصد جریان «برانداز» است؛ این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهند به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

 

آیت الله خاتمی در ادامه ابراز داشت: معاندین خوب می‌دانند تنها محوری که ستون استوار مقاومت و وحدت این ملت است و همه خود را ملزم به اطاعت از او می‌دانند مقام معظم رهبری حفظه الله است.

 

وی با تأکید بر اینکه از جریان‌های فرهنگی و سیاسی کشور انتظار داریم که در برابر این جریان بایستند، تصریح کرد: این جریان دقیقاً در تداوم فتنه 88 است، بنابراین بحث پیش آمده مسأله یک فرد حقیری نیست  و اینقدر ارزش ندارد که ما نگران آن باشیم، اینگونه ریزش‌ها از اول انقلاب تاکنون بی سابقه نیست.

 

عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: امثال این آقازاده‌هایی که منجر به منحرف شدن پدرانشان شده‌اند، سابقه تاریخی دارد؛ همچنانکه امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: «ما زال الزّبیر رجُلاً منّا أهلَ البیتِ حتّی نشأ ابنه المشئومُ عبدالله» یعنی زبیر از ما بود پسرش او را به بیراهه کشاند.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم اقدام انقلابی در برابر این گونه کارها خاطرنشان ساخت: از تمام جریان‌های انقلابی می‌خواهم، عقبه این ماجرا را ببینند و در برابر این عقبه بایستند آن‌چنان که در گذشته ناکام بودند به فضل خدا از این پس هم ناکام خواهند ماند.

کد خبر 1007177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha