امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به ۹ مورد حادثه

معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به ۹ مورد حادثه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد حمزه اسعدزاده » امروز (۶ دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۹ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: هفت مورد از این مأموریت‌ها در حوادث جاده‌ای و دو مورد مربوط به برف و کولاک بوده است.

 

وی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها به ۳۸ حادثه دیده امدادرسانی شده است، گفت: ۳۱ نفر از حادثه دیده ها در حوادث جاده‌ای و هفت نفر گرفتار در برف و کولاک از خدمات امدادی بهره مند شده اند.

 

اسعد زاده با بیان اینکه ۳۱ نیروی هلال احمر در قالب ۱۳ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین ۱۳ خودرو امدادی شامل هفت دستگاه آمبولانس و شش خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت سه مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر برای هفت حادثه دیده انجام شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر همراه داشتن ملزومات زمستانی و اطمینان خاطر از سلامت فنی سیتم گرمایشی و روشنایی خودرو در شرایط نامساعد جوی، بیان کرد: با توجه به لغزندگی جاده ها، از رانندگان خواستاریم از سفر های غیر ضرور پرهیز و در صورت لزوم، سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی را رعایت کنند.

کد خبر 1007773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha