افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی و توزیع ۱۰۰ بسته غذایی در آستارا

دفتر بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر بندر مرزی آستارا افتتاح و ۱۰۰ بسته غذایی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، با حضور نماینده مردم در خانه ملت، فرماندار، بخشدار مرکزی، رییس جمعیت هلال‌احمر،اعضای شورای اجرایی هلال‌احمر و جمعی دیگر از مسئولان محلی دفتر بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر آستارا افتتاح شد.

 

«حسین خورشیدی» در آیین افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی،اظهارکرد: با راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در شهرستان آستارا فرصتی فراهم شده تا به یاری نیازمندان بشتابیم.

 

رییس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا افزود: مردم و خیران برای پیوستن به این حرکت خداپسندانه تجهیزات خریداری شده و یا بلااستفاده خود را به جمعیت هلال احمر آستارا تحویل دهند.

 

وی با بیان‌اینکه اقلام مورد نظر می‌تواند تجهیزاتی شامل ویلچر، تخت بیمار، دستگاه ساکشن، کپسول اکسیژن، مانومتر، اکسیژن ساز، عصا، واکر و سایر ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بیماران باشد که صحت و سلامت قابل قبول برخوردار هستند، تصریح‌کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و ممنوعیت برگزاری مراسم خاکسپاری و ترحیم، تعدادی از خانواده‌ها هزینه‌های مربوط به مراسم تدفین و ترحیم درگذشتگان خود را وقف تامین تجهیزات پزشکی برای عموم مردم و نیازمندان می‌کنند و در این راستا شهروندان نیز می‌توانند با خرید تجهیزات پزشکی در این امر خیر سهیم باشند.

 

خورشیدی با اشاره به اینکه امروز ۱۰۰ بسته غذایی هر یک به ارزش چهار میلیون ریال با همکاری خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا آذرماه سال جاری نیز ۹۲۳بسته غذایی در بین محرومان و اقشار آسیب‌پذیر توزیع شد.

 

رییس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: بسته‌های غذایی شامل ماکارونی، روغن، سویا، رب‌گوجه، حبوبات، تن ماهی، برنج، آب‌میوه، خرما و اقلام بهداشتی بود و کمک به نیازمندان با همکاری خیران و شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر ادامه دارد.

کد خبر 1011073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha